IN STORE  in your country  
HRVATSKA
FMCG Summit
19.10.2018.

Najava

Predstavljamo govornike: Denis Nemčević

Denis Nemčević s 28 godina preuzeo je očevu funkciju predsjednika Uprave obiteljske tvrtke Spider grupa iz Pitomače. Potkraj prošle godine Nemčević je napravio dva velika iskoraka u poslovanju koja ga neizbježno vode prema poziciji ‘hrvatskoga kralja čajeva’.

Najprije je učvrstio višegodišnju suradnju s Evertonom iz Italije, a zatim je od Atlantic Grupe preuzeo poslovanje s čajevima koje je dosad vodila Cedevita. Spider grupa Pitomača koju čine povezana društva Spider grupa, Biofarma, Đolta, Jan-spider i Herbarium, više od 20 godina uzgaja, prerađuje i proizvodi proizvode na bazi ljekovitog i aromatičnog bilja, kao i čajeve. Više od 80 posto svojih proizvoda izvoze, a rade za velike trgovačke lance poput Aldija, Lidla, Coopa i Hofera, ali i vlastite brendove poput Naturavite i Gardenola.

Posjetiteljima 4. FMCG Summita dat ćemo kratak pregled Spider Grupe s fokusom na Herbarium s obzirom na temu “proizvodnja PL-a za strane lance”. Mislim da je za hrvatske kompanije i kompanije iz regije možda najbolja opcija povezivanje sa strateškim partnerima. Naravno, to ne smije biti ishitreno i isforsirano. To se mora dogoditi. Ali to je 1/1 kao brak. Mora se dogoditi kemija i klik. Ova odluka nije bila malena za nas. Oni imaju 51% udjela u Herbariumu isključivo zbog konsolidacije, dok su upravljačka prava skroz podjeljenja 50-50. Znači za sve odluke moramo imati zajednički stav što nam garantira ravnopravnost. Mi smo u međuvremenu ušli sa manjinskim suvlasništvom u njihovo poduzeće tako da to partnerstvo bude na nekoj fer razini, tako da smo mi ušli sa 6% u cijelo njihovo društvo kako bi završili strateško povezivanje.

Prijava: antonia@b2bmedia.org

https://www.fmcg-summit.hr/

-