IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 1/185    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

11.04.2018
Jedan od najbogatijih Nijemaca, vlasnik trgovina Kik i Obi, je nestao u švicarskim Alpama.


04.04.2018
Nakon istraživanja provedenog na FOREO Institutu, najveći svjetski beauty-tech brend, FOREO, lansirao je svoju inovativnu, pametnu životnu trenericu u obliku četkice za zube ISSALEXA.

28.03.2018
Promjene u sektoru prodaje kave na talijanskom tržištu.

26.03.2018
Prihodi Kofole prošle su godine stagnirali. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 36 milijuna eura i smanjila se za 10,7 %. Tvrtka je ostvarila dobre rezultate u Češkoj i Slovačkoj, a veliki rast u jadranskoj regiji.

23.03.2018
Inicijativa za održavanje pitke vode. Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017. godinu.

23.03.2018
Prvo globalno partnerstvo koje njeguje inovacije.

22.03.2018
Razvoj L'Oréalove strategije o ubrzavanju primjene digitalnih procesa.

22.03.2018
Poslovni transferi na europskom tržištu.

21.03.2018
U Europskoj komisiji tumače da je Bayer otklonio njihove dvojbe predloženom prodajom imovine kojom je ojačana pozicija konkurenta BASF-a.

20.03.2018
ISSA 2 predstavlja ultra-higijensku alternativu ručnom četkanju i konvencionalnim električnim četkicama za zube te predstavlja savršen spoj vrhunske oralne higijene i besprijekornog stila.


Stranica 1/185    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top