IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti

25.04.2018
Na danas održanoj sjednici Nadzorni odbor Podravke d.d. potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za 1. – 3. 2018. godine te izrazio veliko zadovoljstvo, s obzirom na to da je riječ o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog tromjesečja u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti.
 
 
Posebno vrijedi istaknuti činjenicu kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom tromjesečju.
 
Neto dobit Grupe Podravka za prvo tromjesečje ove godine iznosila je 69,8 milijuna kuna što predstavlja vrlo značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 18 milijuna kuna.
 
Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja.
 
Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 988,9 milijuna kuna što predstavlja rast od 75,6 milijuna kuna, odnosno 8,3 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane uslijed snažnijih prodajno – marketinških aktivnosti te širenja distribucije pojedinih kategorija. 

Segment Prehrane ostvario je 789,8 milijuna kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 9,2 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 9,9 posto. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 10,3 posto. Tako je Kulinarstvo ostvarilo rast od 8,6 posto, Dječja hrana, slastice i snack 8,2 posto, Podravka hrana 16,9 posto,  poslovni program Žito 9,4 posto, Mesni proizvodi, jela i namazi 13,4 posto te poslovni program Riba 9,7 posto. 

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika ostvarila je 199 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 5 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 7,5 posto. Vlastiti brendovi Farmaceutike ostvarili su rast od 6,3 posto, ponajviše uslijed širenja distribucije na tržištima srednje Europe te povećanja potražnje na tržištu Rusije. Vrijedi spomenuti kako je kod najznačajnije kategorije Lijekovi na recept zabilježen značajan porast prihoda od prodaje u iznosu od 9,8 posto.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast zabilježen je u regiji Centralna Europa i to u iznosu od 15,9 posto te regiji Istočna Europa 14,9 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je snažan rast prihoda od prodaje u iznosu od 6,3 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 40 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Fokus menadžmenta u 2018. godini je na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti. 



Nazad
 
 
 
 
back to top