IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: 66% Amerikanaca i 20% Europljana već koristi glasovne asistente

06.06.2018
Mastercard je objavio rezultate svoje studije o prilikama i izazovima vezanim uz primjenu razgovorne trgovine. Izvješće „Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice” pokazuje da potrošači najviše od svega cijene praktičnost te da je zadovoljenje njihovih očekivanja ključ za masovno usvajanje razgovorne digitalne trgovine.
 

Takva online trgovina omogućava potrošačima komunikaciju s prodajnim osobljem i chatbotovima, ili pak interakciju i s jednima i drugima, što pruža personalizirano korisničko iskustvo. Tvrtke tako koriste chatbotove za slanje potvrda o narudžbi, obavijesti o dostavi ili isporuci te za rješavanje upita, zahtjeva ili žalbi kupaca.

S glasom kao dominantnim sredstvom interakcije, razgovorna trgovina predstavlja evoluciju. Studija provedena s partnerima Future Agenda pokazala je da je 87% potrošača u SAD-u svjesno glasovnih i tekstualnih asistenata te da ih je 66% potrošača već koristilo. U Europskoj uniji, petina potrošača koristila je glasovne ili tekstualne asistente (21% prilikom kupnje, 16% prilikom plaćanja te 7% pri korištenju bankarskih usluga).

Ipak, studija otkriva da – unatoč činjenici da na tržištu već postoje mnogi glasovni asistenti – razgovorna trgovina još uvijek nije ostvarila svoj puni potencijal. Mnogi potrošači nemaju puno povjerenje u sigurnost glasovnih tehnologija, osobito kada je u pitanju elektronička trgovina. Prema studiji, nedostatak vidljive sigurnosti glavni je razlog zašto potrošači odustaju od online transakcija .

Međutim, riječ je o tržišnoj prilici koja će eksponencijalno rasti tijekom narednih nekoliko godina. Prema konzultantskoj tvrtki OC&C, do 2022. će se putem razgovorne digitalne trgovine potrošiti 40 milijardi dolara u SAD-u te 5 milijardi dolara u Ujedinjenom Kraljevstvu, što bi predstavljalo 6% odnosno 3% ukupne online potrošnje.

Za maksimalno povećanje korištenja glasovnih tehnologija, glavni će faktori uz pridobivanje povjerenja biti praktičnost i jednostavnost korištenja. Partnerstvo je također ključno jer utječe na čimbenike koji mogu pridonijeti uspjehu ili neuspjehu ovog koncepta. Brandovi i trgovci moraju zajedno raditi na integriranju novih proizvoda i usluga, ali i na povećanju povjerenja u glasovne tehnologije kao kanal interakcije.

Komentirajući studiju, potpredsjednica kompanije Mastercard Ann Cairns istaknula je: Brz rast i inovacija glasovne tehnologije ima potencijal promijeniti način života i poslovanja – i to na bolje. Glasovne tehnologije nude jedinstvenu priliku za pružanje bržeg, lakšeg i praktičnijeg potrošačkog iskustva. Međutim, one moraju biti korištene odgovorno. Uloga glasovnih tehnologija vodi ka sigurnijem iskustvu potrošača te donosi povjerenje i osjetnu korist.

Nazad
 
 
 
 
back to top