IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: AdScanner tehnologija

25.04.2018
Prosječni TV gledatelj gubi interes u prvih nekoliko sekundi oglašivačkog bloka i pritom se sve češće prebacuje na 'second screen', odnosno drugi zaslon u vidu tableta, računala ili pametnog telefona.
 

Prilika je to za nove mogućnosti oglašavanja koje smo testirali na online medijima Hanza Medije, u suradnji s tvrtkama AdScanner, Midas, Hanza Media, Mediacom i Zagrebačka banka.

AdScanner tehnologija omogućava sinkroniziranje TV kampanja, bilo vlastitih, bilo konkurentskih, s digitalnim kampanjama tvrtke. Napredni AdScannerov sustav zna kad se nešto prikazuje u TV reklamnom bloku i u stvarnom vremenu prilagođava digitalnu kampanju zadanim kriterijima. Sinkronizacija TV i mobilnog oglašavanja omogućuje pravovremenu reakciju na neočekivane okolnosti kao što je, primjerice, preuranjeno pokretanje kampanja konkurenata.

Inovativni digitalni pristup oglašavanja testirali smo u vidu online kampanje Zagrebačke banke, a rezultati su pokazali opravdanost i isplativost sinkronizacije TV i mobilnog oglašavanja. Za usporedbu, analizirali smo rezultate Zagrebačke banke u 2017. godini s identičnim formatom oglasa.

Ta je analiza pokazala da je ovogodišnji 'bounce rate' 23,86% bolji (niži) nego prosječni 'bounce rate' Zaba kampanja istog formata u 2017. Osim toga, vrijeme provedeno na Zaba stranici je 1033% duže nego prosječno vrijeme provedeno na stranici korisnika koji su došli s istog formata tijekom 2017., te su korisnici sada pregledali 29,31% više stranica nego korisnici koji su došli s istog formata tijekom 2017. godine.

Točnije, sinkronizacijom je ostvaren rast od minimalno 19,73% na osnovnim pokazateljima uspješnosti, dok je najveći pojedinačni pomak uočen je u vremenu provedenom na stranici koje je povećano za 1033%.

Sve ovo postignuto je zahvaljujući odličnoj suradnji između partnera u medijsko-digitalnom projektu, Hanza medije, AdScannera, Midasa, Mediacoma i Zagrebačke banke.

S kampanjom „Prijeđite u Zabu" prezentirali smo novu komunikacijsku platformu „Banka za sve što mi je važno", ali i benefite koje svaki postojeći klijent ima, a budući da može ostvariti prelaskom u Zagrebačku banku, koje je od sada jednostavnije nego ikad. Kampanja se medijski oslanjala na snažnu TV i online komunikaciju, a kako su ta dva naoko različita medija u eri pametnih telefona sve više povezana, odlučili su testirati novu AdScanner tehnologiju, izjavila je Iva Barbarić, direktorica Marketinga Zagrebačke banke, a jedan od osnivača Midasa, Mario Ivić smatra da je sinkronizacija TV-na-mobitel primjer sjajne suradnje nekoliko tvrtki koje su prihvatile tehnologiju kao ključni faktor i budućnost razvoja marketinških kampanja.

Ivić je dodao da u budućnosti Midas ima namjeru nadograđivati sustav kako bi i ostali vanjski događaji poput vremenskih uvjeta ili real-time rezultata nogometne utakmice mogli automatski mijenjati marketinšku kampanju, sve u svrhu relevantnijeg sadržaja za korisnike kao i boljih rezultata za oglašivače.

Slično razmišlja i Marin Ćurković, izvršni direktor i suosnivač AdScannera, prema kome sinkronizacija TV i mobilnog oglašavanja funkcionira budući da povezuje njihove najveće značajke: TV-a, koji privlači pažnju potrošača i mobilnog oglašavanja, koje daje "engagement” te naposljetku i samu akciju korisnika.

Potrebno je iskoristiti dominaciju televizije te doći do željenih ciljnih skupina koje konzumiraju sadržaj na "malo drugačiji način”. Kompanija AdScanner razvila je jedinstveni algoritam za prepoznavanje TV sadržaja u realnom vremenu, a TV oglas prepoznat je u 40ms od početka emitiranja i predstavlja osnovu za pokretanje akcija na digitalnim platformama. Naša vizija je uzdrmati marketinško tržište, pružiti nove tehnološke mogućnosti koje će u realnom vremenu mijenjati smjerove marketinških kampanja,
rekao je Ćurković.

Osim njih, oglasio se i Zoran Krečar, direktor prodaje digitalnih medija Hanza Medije, koji smatra da sinergijski učinak istovremene TV reklame i second screen promocije daleko premašuje sva naša očekivanja, a izuzetno kvalitetna publika digitalnih izdanja Hanza medije i vrhunska tehnološka rješenja Midasa i AdScannera koja u milisekundama prepoznaje TV reklamu i plasira dobro promišljene oglase na second screen, garantira odlične rezultate svih marketinških kampanja.
On navedeno vidi kao pravi primjer integriranog marketinga koji iskorištava prednosti svih platformi.

Kao što je navedeno, na ovom je projektu sudjelovala i agencija Mediacom iz koje su izjavili da je ovaj projekt još jedan u nizu aktivnosti kojima je digital u njihovim projektima „nadrastao" percepciju kanala i postao informacijski layer koji povezuje sve online i offline kanale.

U proteklih 6 mjeseci naše TV kampanje dobile su digitalni layer i svojom se izvedbom i ciklusima optimizacije sve više podsjećaju na digitalne kampanje. Uz ovaj projekt, prvi smo u Hrvatskoj povezali Nielsenovu bazu podataka s websiteom klijenata i točno ustanovili koliko nas košta posjet websiteu nakon emitiranja TV spota koristeći naprednu Spotlift tehnologiju. Trenutno smo u fazi finalizacije investicijskog ciklusa u data ekosustava koji je nužan preduvjet programatski zakup bilo kojeg medija, znači TV-a, OOH i radio oglašavanja uz sve standarde online kanale, rekla je Sanja Đekič, MBA direktorica u Mediacom agenciji.
 
Izvor: Novac.hr 

Nazad
 
 
 
 
back to top