IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Hrvatska: Adris grupa postala strateški partner HUP-Zagreb

06.02.2018
Adris grupa postaje strateški partner najveće zagrebačke hotelijerske tvrtke HUP-Zagreb, s kojom je potpisala ugovor o kupoprodaji kojim postaje vlasnikom 77,7 posto udjela u Expertusu, većinskom dioničaru HUP-a, izvijestili su u ponedjeljak iz Adrisa.
Ugovor o kupoprodaji tog udjela i strateškom partnerstvu potpisali su u Zagrebu predsjednici uprava Adris grupe Ante Vlahović i HUP-a Zagreb Anđelko Leko, a ugovor stupa na snagu odobrenjem Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN).

Kupnjom 77,7 posto udjela u Expertusu, koji u HUP-u drži 58,6 posto dionica, Adris grupa stvara vodeću hotelsku nacionalnu tvrtku koja posluje u najatraktivnijim turističkim odredištima, Rovinju, Dubrovniku i Zagrebu, a ulaskom u segment gradskih hotela, poput HUP-ovih u Zagrebu, i nastavkom suradnje s uglednim svjetskim brendovima Marriott grupacije odnosno Sheratonom i Westin s kojima HUP surađuje godinama, Adris nastavlja sa strategijom ulaganja u najviše segmente hotelske ponude.

Gotovo 80 posto ponude HUP-a Zagreb čine hoteli s četiri i pet zvjezdica, što omogućuje cjelogodišnje poslovanje i povećanje operativnih, financijskih i drugih sinergijskih učinaka.
Iz Adrisa ističu da širenjem turističkog portfelja jačaju i svoju temeljnu djelatnost, kao i da će ustrajati na izvrsnosti poslovanja, rastu i razvoju, kao i otvaranju novih radnih mjesta i stvaranju novih vrijednosti za sredine u kojima posluje i dioničare.

Povodom tog ugovora Vlahović je poručio da je Adris krajnje usredotočen na svoje poslovanje, pogotovo na turizam i proizvodnju zdrave hrane.

 Stalno investiramo, godišnje više od 600 milijuna kuna, i jačamo konkurentnost. Uz organski, dvoznamenkasti rast svih naših poslova, ova strateška akvizicija još će značajnije pridonijeti razvoju i dugoročnoj održivosti Adrisa, ocijenio je predsjednik  Uprave Adrisa Vlahović.

HUP-Zagreb vodeća je hotelska tvrtka u Zagrebu i jedna od većih u Hrvatskoj, koja u Zagrebu upravlja i u vlasništvu ima neke od najvećih hotela poput Sheratona i Westina, kao i nekoliko hotela na dubrovačkoj rivijeri.

Dionicama HUP-a obustavljeno je trgovanje na Zagrebačkoj burzi do 11 sati kako bi investicijska javnost bila potpuno i točno informirana o navedenim okolnostima. Zadnja cijena dionice HUP-a u petak je iznosila 3.560 kuna.
 
 
(Izvor:Direktno.hr)
 
 
 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top