IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.07.2017 || Lidl kreditira Pulu  |  Počinje isplata punog iznosa starog duga Agrokora OPG-ovima   |  Nestlé povlači pahuljice  |  Početak izgradnje trgovačkog centra Designer Outlet Croatia  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Lidl ulistao 10 domaćih dobavljača u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“  |  Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina  |   Marko Đerek imenovan za člana Uprave Podravke d.d.  |  Ne propustite Feričanačku berbu grožđa  |  Carlsberg kupuje britansku pivovaru u sklopu joint venture programa  |  U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda  |  McCormick kupuje prehrambeni segment Reckitt Benckiser-a za 4,2 milijarde dolara  |  U Kauflandu Sinjoretovo bit će otvoreno 80 radnih mjesta  |  Institut Ruđer Bošković i Atlantic Grupa zajednički razvijaju novi proizvod  |  Nova Franckova internetska stranica  |   Uprava Mercatora negira da spada pod Lex Agrokor  |  Podravka začinila egzibicijski meč otvorenja ATP-a u Umagu  |  Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu  |  Carrefour postavlja prvi vertikalni vrt  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu

17.07.2017
Nizozemski lanac Albert Heijn želi drastično smanjiti količinu šećera u napicima za djecu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
  
 
AH friss Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda s manje šećera, Albert Heijn želi predstaviti zdraviju alternativu za djecu i obitelji.
Prošle godine, ovaj nizozemski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju djeca i obitelji. U narednom razdoblju, nastavit s ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.


Nazad
 

 
 
 
back to top