IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |  Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti  |  Kaufland povećava plaće!  |  Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni  |  Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum  |  Fantastična kulinarska priča oduševila goste Somat eventa   |  Paški sir bogatiji za još dvije zlatne medalje  |  Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole  |  I iz Spara poruka:"Jedna kvaliteta za cijelu Europu"  |  Podravkini kuhari s našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma  |  U poslovanju s Agrokorom nije bilo poslova na štetu Mercatora  |  Vindija i Tetra Pak - 40 godina uspješne suradnje  |  HalPet je eLearningu dao novo ime – LPC online   |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu

17.07.2017
Nizozemski lanac Albert Heijn želi drastično smanjiti količinu šećera u napicima za djecu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
  
 
AH friss Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda s manje šećera, Albert Heijn želi predstaviti zdraviju alternativu za djecu i obitelji.
Prošle godine, ovaj nizozemski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju djeca i obitelji. U narednom razdoblju, nastavit s ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top