IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.06.2018 || Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  U Tele2 ponudi novi Honor 10 s AI 2.0 tehnologijom  |  Gospodarski forum Kalinjingradska oblast – Hrvatska  |  Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  GEFCO i Talan udružuju snage   |  Modno ljeto s Lidlom i Heidi Klum  |  Otvorena 100. BIPA poslovnica u Hrvatskoj  |  Dolcela Cake2Go osvojila CROPAK nagradu  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Rio Mare s limunom i paprom  |  dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Izbjegavajte pesticide i neurotoksine - birajte organsko  |  Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu

17.07.2017
Nizozemski lanac Albert Heijn želi drastično smanjiti količinu šećera u napicima za djecu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
  
 
AH friss Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda s manje šećera, Albert Heijn želi predstaviti zdraviju alternativu za djecu i obitelji.
Prošle godine, ovaj nizozemski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju djeca i obitelji. U narednom razdoblju, nastavit s ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top