IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu

17.07.2017
Nizozemski lanac Albert Heijn želi drastično smanjiti količinu šećera u napicima za djecu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
  
 
AH friss Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda s manje šećera, Albert Heijn želi predstaviti zdraviju alternativu za djecu i obitelji.
Prošle godine, ovaj nizozemski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju djeca i obitelji. U narednom razdoblju, nastavit s ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top