IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Kina: Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu

12.01.2018
Kineski gigant u e-trgovini Alibaba Group najavio je otvaranje 30 novih Hema supermarketa u Pekingu do kraja 2018., dakle, svoj će portfelj fizičkih trgovina više nego udvostručiti.

Trenutačno pet otvorenih Hema supermarketa u Pekingu opslužuje 1,5 milijuna stanovnika glavnoga grada, kojima kupljene namirnice mogu biti dostavljene za samo 30 minuta, kažu iz Alibabe.

Tim će potezom trgovac više nego udvostručiti broj svojih trgovina diljem Kine, a trenutačno ih ima 25 u sedam gradova. Većina se trgovina nalazi u Šangaju – 14, zatim spomenutih pet u Pekingu, dvije u Ningpou i po jedna u Hngzhou, Shenzhenu, Suzhou i gradu na jugoistoku Guiyangu.
 
 

Širenje u Pekingu samo je dio Alibabine New Retail strategije za 2018., koja ima za cilj spojiti online i offline omogućujući tako svojim potrošačima učinkovitije i fleksibilnije potrošačko iskustvo.

Taj će im grad poslužiti kao teren za ispitivanje novog Alibabina koncepta po kojemu će svaka zajednica u krugu od tri kilometra biti opskrbljena convenience trgovinama te online i offline uslugama koje će trgovac podržavati vlastitom tehnologijom i infrastrukturom. 

Krenut će s jednom mobilnom aplikacijom dizajniranom tako da traži proizvode dok potrošači obilaze trgovinu, pojašnjavaju iz Alibabe. Plaćanje će se obavljati putem Alipaya, mobilne platforme za plaćanje u vlasništvu Ant Financiala, kompanije s kojom je Alibaba povezan.

Tako prikupljeni podaci potom će se upotrebljavati za personalizirane preporuke potrošačima, a zemljopisni podaci će pomoći u planiraju najefikasnijih ruta isporuke, smatraju u Alibabi.

Alibabin online konkurent JD.com krenuo je u pohod na isto područje otvorivši u Pekingu prvi lanac high-tech supermarketa pod nazivom 7Fresh. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top