IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Kina: Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu

12.01.2018
Kineski gigant u e-trgovini Alibaba Group najavio je otvaranje 30 novih Hema supermarketa u Pekingu do kraja 2018., dakle, svoj će portfelj fizičkih trgovina više nego udvostručiti.

Trenutačno pet otvorenih Hema supermarketa u Pekingu opslužuje 1,5 milijuna stanovnika glavnoga grada, kojima kupljene namirnice mogu biti dostavljene za samo 30 minuta, kažu iz Alibabe.

Tim će potezom trgovac više nego udvostručiti broj svojih trgovina diljem Kine, a trenutačno ih ima 25 u sedam gradova. Većina se trgovina nalazi u Šangaju – 14, zatim spomenutih pet u Pekingu, dvije u Ningpou i po jedna u Hngzhou, Shenzhenu, Suzhou i gradu na jugoistoku Guiyangu.
 
 

Širenje u Pekingu samo je dio Alibabine New Retail strategije za 2018., koja ima za cilj spojiti online i offline omogućujući tako svojim potrošačima učinkovitije i fleksibilnije potrošačko iskustvo.

Taj će im grad poslužiti kao teren za ispitivanje novog Alibabina koncepta po kojemu će svaka zajednica u krugu od tri kilometra biti opskrbljena convenience trgovinama te online i offline uslugama koje će trgovac podržavati vlastitom tehnologijom i infrastrukturom. 

Krenut će s jednom mobilnom aplikacijom dizajniranom tako da traži proizvode dok potrošači obilaze trgovinu, pojašnjavaju iz Alibabe. Plaćanje će se obavljati putem Alipaya, mobilne platforme za plaćanje u vlasništvu Ant Financiala, kompanije s kojom je Alibaba povezan.

Tako prikupljeni podaci potom će se upotrebljavati za personalizirane preporuke potrošačima, a zemljopisni podaci će pomoći u planiraju najefikasnijih ruta isporuke, smatraju u Alibabi.

Alibabin online konkurent JD.com krenuo je u pohod na isto područje otvorivši u Pekingu prvi lanac high-tech supermarketa pod nazivom 7Fresh. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top