IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 16.12.2017 || Novi proizvod PIK Vrbovca stvoren za blagdanski stol  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Osnovana udruga dobavljača Agrokora  |  Ekspanzija BIPA drogerija – u Viškovu otvorena 97. BIPA u Hrvatskoj  |  Konzum i Mali hrvatski proizvođač pokrenuli projekt „Iz domaćih krajeva“  |  Boso preuzima trgovine đakovačkog Robija  |  Ribola i Henkel nastavljaju suradnju za Odjel dječje infektologije KBC-a Split  |  Agrokorovi poslovni rezultati za prvih 10 mjeseci  |  Mercator u 2018. planira 2,4 milijarde eura prihoda od prodaje   |  Na Badnjak zatvorene sve Lidlove trgovine  |  "Podravka je u nama u inozemstvu prizivala sjećanja na dom"  |  Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |   ||
   

Hrvatska: Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u

16.11.2017
Atlantic Grupa uspješno je preplivala ocean koji dijeli Stari od Novog svijeta te od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspješnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania,  a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri milijuna dolara.
 


Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, te s istaknutim međunarodnim certifikatima kvalitete.


Tijekom studenog i prosinca 2017. u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama. 


Nazad
 
 
 
 
back to top