IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Hrvatska: Atlantic Grupa prodaje dvije tvornice belgijskom Aminolabsu

12.07.2017
Atlantic Grupa je belgijskom Aminolabs Groupu odlučila prodati tvornice u Njemačkoj i Hrvatskoj, izvijestili su u srijedu iz Atlantica napominjući kako vrijednost transakcije iznosi do 200 milijuna kuna.
 

U svrhu daljnjeg restrukturiranja i pojednostavljivanja poslovanja segmenta sportske i aktivne prehrane, te fokusa na vlastite brendove, Atlantic Grupa je odlučila prodati tvornice u Njemačkoj (Bleckede) i Hrvatskoj (Nova Gradiška) i s njima povezanu uslužnu proizvodnju za treće strane (private label) belgijskoj tvrtki Aminolabs Group, navodi se u priopćenju Atlantic Grupe. Vrijednost transakcije iznosi do 200 milijuna kuna, od čega isplata 150 milijuna kuna slijedi po potpisivanju ugovora dok će ostatak biti isplaćen tijekom iduće dvije godine. Dovršetak transakcije očekuje se u zadnjem kvartalu ove godine, ističu iz Atlantica.

Napominju kako u pogonu u Novoj Gradiški ostaju manjinski partner, a strateški brandovi Multipower, Champ i Multaben izdvojeni su u zasebnu poslovnu jedinicu te ostaju u 100-postotnom vlasništvu Atlantic Grupe. Atlantic Grupa nastavlja razvijati brand Multipower približavajući ga premium segmentu, zadržavajući u svojem okrilju marketing, prodaju i inovacije proizvodnog portfelja sportske prehrane. Ugovorna proizvodnja strateškog branda nastavlja se u suradnji s Aminolabsom, a novo partnerstvo otvara perspektivu rasta ukupnog poslovanja sportskom prehranom u Europi, navodi se u priopćenju. Aminolabs Group je specijalist za razvoj i proizvodnju inovativnih koncepta u području dodataka prehrani te dobavljač brojnih međunarodnih kompanija koje se bave zdravom prehranom.

Posluje u 36 zemalja, ima sjedište u Hasseltu u Belgiji i dva proizvodna pogona smještena u Hasseltu i Zottegemu koji nose certifikat GMP (Good Manufacturing Practice). 

Nazad
 
 
 
 
back to top