IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Svijet: CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u

15.01.2018
U četvrtak 11. siječnja, članovi FOREO tima ispričali su se gomili ljudi koja je čekala da uđe u njihov neobičan i uzbudljiv izložbeni prostor, postavili traku preko vrata te u tišini okrenuli leđa CES-u i otišli sa sajma. U svakom slučaju, FOREO će se još dugo sjećati ovog izdanja CES-a jer su tijekom prvog dana prikupili sredstva u iznosu od nevjerojatnih $500,000 na pred narudžbama njihovog najnovijeg proizvoda - pametne maske za lice UFO! Ovaj inovativan proizvod na sajmu je osvojio i prestižne nagrade Editor’s Choice i Best of CES 2018 Awards.

 

"Koliko je meni poznato, CES u svojoj povijesti nije imao izložbeni prostor poput našeg, i to je vjerojatno razlog koji nas je doveo do problema. Demonstracije proizvoda imale su smisla prije dvadeset godina, u današnje su vrijeme te informacije svima dostupne online. Htjeli smo ponuditi nešto više i ovakav pristup mora biti budućnost CES-a ako planira opstati. Potrebne su i promjene nekih osnovnih stvari, poput jednake zastupljenosti muških i ženskih govornika, a mogli bi osigurati i bolji krov.", izjavio je Paul Peroš, izvršni direktor tvrtke FOREO. 

CES je započeo 9. siječnja u 10 sati (PST), a nakon manjeg nestanka struje i sati čekanja u redu da bi dobili svoje CES propusnice, počeli su pristizati posjetitelji, a s njima i pritužbe na prenapučeni izložbeni prostor tvrtke FOREO. Organizatori CES-a reagirali su izbacivanjem 12 od 25 članova FOREO tima koji su bili domaćini na izložbenom prostoru. Također, pozvana je policija Las Vegasa koja je upozorila FOREO osoblje da se makne s javnog prolaza. Drugo upozorenje pristiglo je u 4PM (PST) isti dan, a potom je uslijedilo još jedno u srijedu, 10. siječnja, kao rezultat prigovora na izbor glazbe na FOREO izložbenom prostoru.

"CES tvrdi da predstavlja ‘budućnost’, ali da bi se budućnost poboljšala trebamo biti otvoreni promjeni. Zašto ne bismo napravili sajam na Burning Man-u? Ili bi bilo kul izgraditi futuristički kompleks gdje posjetitelji mogu zaista iskusiti te inovacije, a ne samo pogledati ih izložene u kasinu u Las Vegasu. Organizatori CES-a trebaju ovaj poziv na buđenje. Na taj će način možda i oni imati budućnost, samo ne budućnost u kojoj mi želimo sudjelovati.”, zaključio je Peroš.

Nazad
 
 
 
 
back to top