IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.06.2018 || Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  U Tele2 ponudi novi Honor 10 s AI 2.0 tehnologijom  |  Gospodarski forum Kalinjingradska oblast – Hrvatska  |  Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  GEFCO i Talan udružuju snage   |  Modno ljeto s Lidlom i Heidi Klum  |  Otvorena 100. BIPA poslovnica u Hrvatskoj  |  Dolcela Cake2Go osvojila CROPAK nagradu  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Rio Mare s limunom i paprom  |  dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Izbjegavajte pesticide i neurotoksine - birajte organsko  |  Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award  |   ||
   

Hrvatska: Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji

16.04.2018
Ivan Šuvar još je na fakultetu odlučio usmjeriti svoj trud i vještine u smjeru marketinga iako je o tome, kako kaže, tada imao sasvim drukčiji dojam od onoga što živi i radi danas.
 
Pred kraj studija dobio je priliku da se okuša na svojoj prvoj stepenici, u marketinškom timu za pića u Podravki. Bio je to, prema njegovu mišljenju, sjajan početak u izvrsnoj kompaniji koja mu je dala mnogo u toj prvoj fazi profesionalnog razvoja. 

Nakon toga, pružila mu se prilika da se vrati u Zagreb i radi u najvećoj regionalnoj kompaniji, Agrokoru, točnije u Zvijezdi, a potom i u Ledu. Sve to, bila je odlična osnova i sjajno iskustvo koje se razvijalo točno kako treba, korak po korak. A vrhunac moje dvanaestogodišnje karijere upravo je pozicija na kojoj sam danas – Marketing and Consumer Excellence Director odnosno direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

Nakon dvanaest godina rada na najvećim hrvatskim i regionalnim brendovima, veliko mi je zadovoljstvo prenijeti best practice jednog od najznačajnijih brendova u Hrvatskoj – Ožujskog piva. Žuja je oduvijek bila jedan od zanimljivih primjera u marketinškom svijetu pa vjerujem da će svima koji navrate i poslušaju Žujinu priču o uspjehu, biti zanimljivo i inspirativno. Priznanje za Žujin uspjeh mnogobrojne su nagrade struke, rezultati Zagrebačke pivovare, ali prije svega reakcije i povezanost naših potrošača s našim brandom. Kroz temu o Žuji svakako ću se dotaknuti konzistentnosti i kontinuiteta koji Žuja ima u posljednjih 10-ak godina te svih onih hrabrijih iskoraka kroz koje smo gurali i razvijali brand u posljednjih nekoliko godina. Pokazat ću u konačnici i rezultate tih projekata i kakav utjecaj su imali na najjači pivski brand u Hrvatskoj. Dođite, poslušajte, vjerujem da nećete požaliti.

FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici.

Nazad
 
 
 
 
back to top