IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |  Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti  |  Kaufland povećava plaće!  |  Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni  |  Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum  |  Fantastična kulinarska priča oduševila goste Somat eventa   |  Paški sir bogatiji za još dvije zlatne medalje  |  Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole  |  I iz Spara poruka:"Jedna kvaliteta za cijelu Europu"  |  Podravkini kuhari s našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma  |  U poslovanju s Agrokorom nije bilo poslova na štetu Mercatora  |  Vindija i Tetra Pak - 40 godina uspješne suradnje  |  HalPet je eLearningu dao novo ime – LPC online   |   ||
   

Brazil: Do 2025. Walmart potpuno prelazi na obnovljive izvore energije

30.08.2017
Walmartova brazilska podružnica objavila je da trenutačno 70% energije kojom se koristi dolazi iz obnovljivih izvora energije. Međutim, namjera im je da se do 2025. 100%-tno opskrbljuju iz obnovljivih izvora.

Kako bi stigao do toga cilja, brazilski Walmart aktivan je na Slobodnom energetskom tržištu (Free Energy Market), konkurentnom okružju za trgovinu električnom energijom gdje sudionici mogu slobodno pregovarati o različitim trgovačkim uvjetima.
 
 
Walmart je jedan od tri najveća potrošača na Slobodnom energetskom tržištu, a do kraja 2017. postat će i najveći.

U brazilskom Walmartu usredotočeni su na energetsku učinkovitost jer je struja trenutačno jedan od najvećih troškova maloprodajnih lanaca.

Prema riječima Alexa Teixeira, voditelja režijskih troškova u brazilskom Walmartu, taj je maloprodajni lanac već smanjio troškove rasvjete za oko 7% ulaganjem u učinkovitiju opremu i racionalnijim trošenjem.

Naš je posao da svedemo korištenje i potrošnju energije na najmanju moguću mjeru, rekao je Teixiera. Kako bismo kupcima ponudili nižu cijenu, moramo sniziti troškove poslovanja. (esmmagazine

Nazad
 
 
 
 
back to top