IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije

17.04.2018
Željka Kovačec Jakovac trenutačno radi kao Product Marketing Leader za Watson Marketing rješenja u IBM-u na području Centralne i Istočne Europe.
 
Posjeduje dugogodišnje iskustvo u kreiranju marketinških strategija i planova, pozicioniranja, content marketinga i kampanja koje podržavaju Watson Marketing portfelj, na različitim tržištima.

Na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govorit će o važnosti korisničkog iskustva u današnjem marketingu – jer više nije bitno što kompanija misli ili čini, bitno je iskustvo kroz koje klijenti prolaze. 

Naime, iskustvo korisnika, bilo ono digitalno ili fizičko, svakako je stvarno, realno za njih. Ako današnji marketing nema dovoljno dobru memoriju da zabilježi sva ta iskustva, sve te interakcije i reakcije te da stvori prave uvide, prijeti mu ignoriranje. Kažu da je sadržaj kralj – ali još je važniji kontekst. Kako kreirati taj marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije? - istaknula je Kovačec Jakovac. 
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici.

Nazad
 
 
 
 
back to top