IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova

17.04.2018
Nicolas Kfuri radi globalno kao konzultant i izvršni trener, a njegova područja stručnosti su korporativna globalna strategija, marketing i brending.
 
Vodi projekte u privatnom (srednja i mala poduzeća, kao i obiteljski biznis), ali i u javnom sektoru. Ima više od 15 godina iskustva u izvršnim, diplomskim i e-learning programima za sveučilišta u Aziji, Europi, Latinskoj i Sjevernoj Americi. Radio je s direktorima iz više od 400 tvrtki u 75 zemalja na 5 kontinenata. Živo je u Argentini, Nemačkoj i Meksiku.

Predvidjeti budućnost nije lak zadatak. U današnjem dinamičnom društvu, kad tehnologija neprekidno preoblikuje način na koji potrošači prepoznaju svoje potrebe, potražnju, kupnju i potrošačke proizvode, nitko ne može savršeno anticipirati kako će se kompanije povezati sa svojim potencijalnim i postojećim potrošačima.
Međutim, anticipiranje trendova i izrada strategija brendiranja za povezivanje s najrelevantnijim vrijednostima koje trenutačno oblikuju potrošačke navike predstavlja jedan od najvažnijih marketinških zadataka. - izjavio je Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant

Ova prezentacija obrađuje neke od najvažnijih aktualnih poslovnih trendova koje biste trebali uzeti u obzir kod brendiranja svojih proizvoda ili usluga u vrlo brzom tempu FMCG industrije. Posebno je važna činjenica da, čak i kad postoje specifični regionalni trendovi, možemo identificirati brojne aspekte koji utječu na potrošače na svim zemljopisnim širinama.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici.

Nazad
 
 
 
 
back to top