IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Fant u novoj kampanji

11.06.2018
Podravkin Fant, generacijama je omiljena mješavina za pripremu jela koja obogaćuje svačije kulinarsko umijeće, smanjuje vrijeme pripreme obroka, a jelima jamči savršen okus. Fant je brend koji ima ideju za svaki dan, a uz tradicionalni asortiman, Fant ima i veliku ponudu jela iz modernog asortimana. 
 

Fant mješavine za pripremu jela obogaćuju kulinarsko umijeće, olakšavaju pripremu jela i značajno skraćuju duljinu kuhanja. Da su potrošači prepoznali Fant kao „saveznika" u kuhanju potvrđuje i činjenica da je on vodeći brand dodataka jelima u Adrija regiji. Prepoznajući trendove i osluškujući potrebe naših korisnika upotpunili smo liniju Fant mješavina za pripremu jela novim modernim asortimanom s recepturama koje ne sadrže dodane pojačivače okusa te smo redizajnirali svima već dobro poznate Fant mješavine za tradicionalna jela, – rekla je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija u Podravki.

Nedavno je predstavljena nova komunikacijska platforma za Fant na temelju kreativnog koncepta agencije Real grupa uz redatelja Mara Pitarevića. Kako predstaviti brend kojeg skoro svi znaju i kako ga približiti onima koji ga nisu možda do sada otkrili? Uz novu kampanju koja daje odgovor na pitanja – mogu li se kupiti iskustvo i vrijeme? 

Ova kampanja je baš ono što Podravka i Fant trebaju: jednostavno i u glavu! Može li se iskustvo kupiti? Ili vrijeme? Ne, osim ako imate fantastični Fant s kojim je i to moguće. Serija kratkih reklama u kojima protagonisti koji su neiskusni ili nemaju vremena da spreme super obroke ipak uspijevaju zato što imaju Fant. I sve podcrtano legendarnim i prepoznatljivim Fant zvučnim potpisom. Savršeno. Kao redatelju, ključna mi je bila suvremenost i jednostavnost. U ovim kratkim reklamama mora na brz i jednostavan način biti jasno za koga je Fant i koje je njegovo obećanje. Zahvale Igoru Vukoviću za divnu kameru, izjavio je Maro Pitarević, kreativni direktor za Podravku i redatelj na produkcijskom projektu.

TV kampanja snimljena je u Zagrebu na dvije lokacije uz produkcijsku kuću Val, a Real grupa je lansirala za Podravku kampanju koja sadržava 4 spota za fantastično fina jela. Spotovi će se sezonski izmjenjivati, a kampanje možete pogledati na Youtube kanalu Podravke.

Nazad
 
 
 
 
back to top