IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Franck lansirao novi okus instant Cappuccina Nougat Cream

07.03.2018
Hrvati godišnje popiju čak 35 milijuna Franck Cappuccino instant napitaka čiji su najveći potrošači većinom mladi u dobi od 18 do 24 godine.  Istraživanja u Hrvatskoj i EU pokazuju kako potrošači traže desertnost i raznolikost okusa u kategoriji instant cappuccina, a Franck odgovara sa stalnim inovacijama u okusima linije Franck Cappuccino.
 


Franck je lansirao novi instant cappuccino okus Nougat Cream kojega su i ovoga puta izabrali potrošači. Ujedno, lansiran je i okus Vanilla Cream s poboljšanom recepturom. 
Naime, prošle je godine Franck proveo istraživanje koje je pokazalo kako su potrošačima inovacije i različiti okusi u kategoriji instant cappuccina izuzetno važni te da je okus popularnih namaza od čokolade i lješnjaka izrazito poželjan, zbog čega je i odabran okus Nougat. Iako se uglavnom zadržavaju na svojim uobičajenim okusima, potrošači očekuju kontinuirane inovacije u ovoj kategoriji jer svoj primarni okus rado kombiniraju s novitetima.  
Godišnje se u Hrvatskoj popije čak 35 milijuna Franck Cappuccino napitaka. Prosječna obitelj najčešće kupuje više okusa jer svaki član preferira neki određeni okus. Konzumenti Franck Cappuccina su primarno mladi u dobi od 18 do 24 godine i u tom segmentu Franck je prvi izbor kod potrošača. Prema istraživanju, Franck Cappuccino najčešće se konzumira tijekom druženja u kafiću ili kod kuće, među omiljenim je studentskim napitcima te potrošače često asocira na opuštanje i desert. 
Podatci koji stižu s europskog tržišta vrlo su slični hrvatskima. Najveće kavopije među Europljanima su stanovnici nordijskih zemalja, posebno Finci koji popiju najviše kave po glavi stanovnika. No, u prvih dvadeset zemalja je i Hrvatska čiji stanovnici godišnje popiju oko 4,9 kilograma kave po osobi.   
Na europskome tržištu, u instant cappuccino kategoriji prevladava trend prema kojem retail brendovi lansiraju sve više desertnih napitaka od kave (tzv. „dessert-style coffees") 


koje potrošači percipiraju kao dobru zamjenu za desert, što je u skladu s Franckovom strategijom za ovu kategoriju, a inspiraciju za nove okuse sve više traže u kafićima ili specijaliziranim coffee shopovima koji su vrlo kreativni u osmišljavanju svoje ponude napitaka od kave te se brzo prilagođavaju očekivanjima gostiju. Ujedno, istraživanja pokazuju kako mlađi potrošači preferiraju kavu s okusima i dodatkom mlijeka pa je stoga caffe latte idealan za eksperimentiranje s okusima. Franckov Cappuccino najbolje se priprema upravo s mlijekom. 
Ujedno, Franck odgovara na potrebe tržišta u svakome smislu jer se Franck Cappuccino proizvodi mogu pripremati kao topli, ali i hladni napitci što je posebice dobro prihvaćeno u ljetnoj sezoni. Osim toga, potrošači ove kategorije stalno traže nova iskustva. Naime, kod kupovine hrane i pića čak 61 posto potrošača eksperimentira s novim i neobičnim okusima, a svaki peti tvrdi da često eksperimentira s kupovinom novih proizvoda od kave. 
Na hrvatskome tržištu, Franck Cappuccino je količinski najprodavaniji brend među instant cappuccino napitcima u kutijicama, a vodeću poziciju opravdava vrhunskom kvalitetom proizvoda i stalnim razvojem noviteta u skladu sa željama hrvatskih potrošača. Franck Cappuccino u svojoj paleti okusa ima Classic, Čokoladu, Irish Cream, Kokos&Bijela čokolada, Jaffa, Cappuccino s manje šećera, Cappuccino bez kofeina te napitak bez kave za najmlađe – Bananacino.   
Franck u kategoriji cappuccina sudjeluje s 20,5 posto količinskog i 26,4 posto vrijednosnog udjela. U pakiranju u kutijicama Franck Cappuccino drži 52 posto količinskog i 47 posto vrijednosnog udjela u 2017. godini. 
Franck Cappuccino Nougat Cream dolazi u kutiji s 8 stickova (148 g) uz preporučenu redovnu maloprodajnu cijenu od 16,99 kn.  



Nazad
 
 
 
 
back to top