IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Francuska: Go Green in the City 2018

09.02.2018
Na ovogodišnjem su natjecanju dodane nove teme: digitalna ekonomija, inteligentni lanac nabave i kibernetička sigurnost.
 
 
Schneider Electric, predvodnik u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, pokrenula je  Go Green in the City 2018, globalno natjecanje na temu brige za okoliš u gradovima s ciljem pronalaženja smjelih zamisli i inovativnih rješenja za pametnije i energetski učinkovitije gradove.

U svojoj osmoj godini postojanja, Go Green in the City je postao glavni događaj za sve studente ekonomskih i tehničkih fakulteta iz cijeloga svijeta.
 
Tijekom 2017. na ovom je natjecanju sudjelovalo gotovo 20 tisuća mladih inovatora s tri tisuće sveučilišta iz 180 zemalja, od čega 58% žena. Go Green in the City natjecatelje privlači svojim atraktivnim sadržajima, od potencijalnih mentorstava, umrežavanja, novčanih nagrada te poslovnih prilika ili ponuda za zapošljavanje.

Ove, 2018., godine, natjecanje bi trebalo privući još više zanimanja zahvaljujući raznovrsnijim temama.
 
Studenti su pozvani dostaviti svoje smjele zamisli za jednu od pet kategorija: održivost i inkluzivnost, digitalna ekonomija, inteligentni lanac nabave, kibernetička sigurnost, ili "bez ograničenja/smjele zamisli za očuvanje okoliša” (bilo koja tema). Teme "održivost i inkluzivnost” te "bez ograničenja” popularne su već više godina. Novododane tri kategorije odraz su veće usredotočenosti na digitalizaciju, zajedno s pristupom inovacijama "samo nebo je granica”.

Olivier Blum, voditelj Odjela za ljudske resurse u kompaniji Schneider Electric, komentira: Schneider Electric ima smjelu viziju rješavanja energetskog paradoksa na našoj planeti. Natjecanje Go Green in the City je zamišljeno kao platforma za mlade inovatore kako bi oni postali dijelom ove naše vizije. Pomaganje studentima u razvijanju njihovih smjelih zamisli za nova održiva rješenja, i stjecanju uporišta u našoj industriji, za nas je izvrstan način ubrzavanja pozitivnih promjena.

Ovaj entuzijazam dijele i sudionici natjecanja. Raja Jain i Nimisha Gupta s Instituta IIT Roorkee u Indiji osvojili su 2017. prvo mjesto na završnom natjecanju Go Green in the City za svoj sustav zračnog hlađenja "Evacool”. Rekli su: Go Green in the City je ostvarenje sna! Pobjedivši na ovom natjecanju imamo osjećaj da smo nešto postigli ali i stekli bogato iskustvo učeći. Ako vam je stalo do toga kako tehnologijom unapređivati prakse za boljim očuvanjem okoliša i održivost, nećete pronaći bolju priliku od ove!

Timovi se moraju sastojati od dva studenta koji za vrijeme trajanja natjecanja pohađaju visoke škole ekonomsko-poslovnog ili tehničkog smjera u istoj zemlji. U svakom timu treba biti najmanje jedan ženski član, u skladu s politikom korporacije Schneider Electric "Raznolikost i inkluzivnost". Rok za dostavu radova je 1. lipnja 2018.

Svim timovima koji su ušli u uži izbor mentori će biti stručnjaci kompanije Schneider Electric, kako bi izradili održive poslovne projekte koji će biti predstavljeni tijekom ljeta na jednom od sedam regionalnih polufinalnih natjecanja u Europi, Sjevernoj Americi, Kini, Indiji, području Azije i Pacifika, Bliskom Istoku i Africi te Južnoj Americi.
 
Nakon toga će svaki od sedam regionalnih pobjedničkih timova biti pozvan pripremiti se za finalno natjecanje, zajedno s jednim izvrsnim timom sastavljenim samo od ženskih članova te dva tima s pozivnicom (dodatni timovi koji su izabrani iz redova polufinalista).

Nakon ovog drugog kruga mentoriranja, deset će se timova na jesen ogledati na svjetskom finalu koje će se održati u Sjedinjenim Državama (ime grada bit će objavljeno naknadno).
 
Pobjednički tim kojeg će odabrati žiri dobit će priliku započeti karijeru u korporaciji Schneider Electric, a nakon putovanja na kojem će posjetiti bilo koje dvije lokacije po izboru na svijetu na kojima Schneider Electric ima svoje poslovno sjedište. 

Nazad
 
 
 
 
back to top