IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Hrvatska: Heidi i Lidl predstavljaju svoju treću kolekciju: Otkačene traper kombinacije za velike i male

11.01.2018
Lidl i Heidi Klum će 5. ožujka lansirati treću kolekciju „Esmara by Heidi Klum” - #LETSDENIM. Riječ je o bogatoj kolekciji trapera, po cijenama već tipičnima za Lidl. Više od 20 energičnih i blistavih komada osvojit će vas modernim krojevima i lijepim bojama koje je lako kombinirati. Kolekcija po prvi puta obuhvaća i odjeću za djecu i mlade.
 

Zagreb, 11. siječnja 2018. godine – Nakon velikog uspjeha prve dvije kolekcije supermodela Heidi Klum i Lidla, uskoro stiže i treća kolekcija imena #LETSDENIM, a tema joj je omiljeni klasik – traper. Kolekcija sa sobom nosi i jednu novost – liniju odjevnih predmeta za mlade djevojke i djevojčice. Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom. LETSDENIM kolekcija je vedra poput Malibua, jednostavna kao Venice i blistava poput Hollywooda. Žensku liniju koja se sastoji od 21 dijela i liniju za djevojčice koja se sastoji od 8 dijelova, možete kupiti od ponedjeljka, 5. ožujka, u razdoblju od tjedan dana u svim Lidlovim trgovinama, po odličnim cijenama.

„Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji. #LETSDENIM kolekcija odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove”, ističe Heidi Klum.

Kada su u pitanju modne kombinacije, traper omogućava baš sve

Bez obzira na to radi li se o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili o trendi jogging varijanti s traper jaknom u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost. Fino pleteni puloveri s natpisima, prugaste majice i šarene prugaste čarape kolekciji daju veselu i živopisnu notu. Kolekcija za djevojke i djevojčice dopunjena je i otkačenim tregericama, maštovitim majicama s kapuljačom i kabanicama u nježnim bojama. Maštovita, urbana i dinamična, potpuno u stilu L.A.-a, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.

Nazad
 
 
 
 
back to top