IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Heraklea - 14. Mystery shopping day!

19.03.2018
Već četrnaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na novitete u istraživanjima.
 
 

Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s kupcima.

Premijerno će se prezentirati rezultati projekta „Što je kupcu bitno?" provedenog u veljači 2018. godine. Kao i svake godine organiziramo pro bono projekte kako bismo dali svoj doprinos i proširili poglede na kvalitetu usluge i na to koliko je bitna u današnjem poslovanju.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako korištenjem novih pristupa postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

 

SVOJE MJESTO OSIGURAJTE OVDJE: PRIJAVNICA

 Više detalja na http://www.heraklea.hr/14-mystery-shopping-dan-zagreb-20-ozujka-2018/



Nazad
 
 
 
 
back to top