IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Hrvatska: Jamnica – Nova kampanja i novi slogan “U svakom trenutku” (VIDEO)

19.03.2018

Jamnica u 2018. godini slavi svoj 190. rođendan. Jedan od najdugovječnijih i najomiljenijih hrvatskih brandova za slavlje se pripremao radno, razvijajući novu komunikacijsku platformu za gaziranu mineralnu vodu Jamnica.


U tome im je pomogao novi kreativni partner, ZOO agencija koja će sljedeće tri godine služiti kao lead agencija za najpopularniju hrvatsku mineralnu vodu.

U suradnji s odjelom marketinga Jamnice, ZOO je bio zadužen za razvoj nove komunikacijske strategije. Komunikacijski teritorij koji je do sada bio vezan pretežno uz hranu i funkcionalne benefite, sada je proširen i na brojne druge situacije u kojima se pije Jamnica, a time i na ciljne skupine koje do sada nisu bile u komunikacijskom fokusu, a koje vole piti Jamnicu i uživaju u njoj.
 
Stoga sada nova komunikacija Jamnice uključuje tradicionalne trenutke konzumacije, poput onih uz hranu i vino, a dodatno su nadopunjene novim prilikama za osvježenje. Kako bi bile što vjernije prikazane, odlučeno je nakon dugo vremena, Jamnicu vratiti glazbi, ovoga puta na suvremen način. Kroz formu mjuzikla Jamnica, brojne situacije svakodnevice čini vedrima i raspjevanima svojom prisutnošću. Osim pjevne melodije, tu su i stihovi u rimi s kojima će se, lako poistovjetiti svi potrošači. Proširenjem komunikacijskog teritorija, bilo je potrebno definirati novi slogan, koji sada glasi: "U svakom trenutku”.

Nova komunikacija Jamnice postala je raspjevanija, opuštenija, zabavnija, spontanija i prisutnija. Zaokret su prepoznali i potrošači koji su novi spot nagradili velikom količinom pozitivnih komentara na društvenim mrežama.
 
Pogledajte kako izgleda novi TVC za Jamnicu, koji predstavlja početak novog komunikacijskog smjera za Jamnicu i početak suradnje između Jamnice i ZOO agencije.leva za Hrvaško.

Nazad
 
 
 
 
back to top