IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Hrvatska: Još jedan dan do proglašenja najboljih proizvoda!

07.02.2018
Početak veljače tradicionalno donosi pobjednike popularnog marketinškog koncepta Odabrani proizvod godine koji će u četvrtak na svečanoj ceremoniji u kazalištu KNAP otkriti proizvode - pobjednike odabrane od strane stvarnih stručnjaka - hrvatskih potrošača. 
 
U istraživanju  je sudjelovao reprezentativni uzorak  potrošača, a isto je provedeno od strane najveće vodeće svjetske istraživačke kuće AC Nielsen, koristeći metodologiju koja je standardizirana u cijelom svijetu.  Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnijenja kod potrošača, podrazumijevalo je nacionalno reprezentativno glasovanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u posljednjih 18 mjeseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promjenu i poboljšanje.  Ovu hrvatsku inačicu svjetski popularnog istraživanja uveličati će i Philippe Gelder, Izvršni predsjednik Odabranog proizvoda godine za cijeli svjet.   
 
Kako je to izgledalo prošle godine pogledajte na sljedećem linku:
 
 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top