IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Kaufland donira namirnice i sprječava bacanje hrane

16.05.2018
Prema podatcima koji su 15. svibnja 2017. objavljeni na stranicama Europskog parlamenta, svake se godine baci 1,3 milijardi tona, tj. čak 1/3 sveukupno proizvedene hrane. Često su trgovački lanci na udaru kada govorimo o ovoj temi, no ima i pozitivnih primjera.
 
Kaufland već dugi niz godina redovito surađuje s Hrvatskim Caritasom i Hrvatskim Crvenim križem te se različitim akcijama trudi smanjiti količinu hrane koja se na kraju dana mora zbrinuti.

U skladu sa zakonskim okvirima koji strogo definiraju način donacije prehrambenih proizvoda, djelatnici poslovnica Kauflanda diljem Hrvatske svakog tjedna odvajaju proizvode koji su pred istekom roka trajanja te ih šalju Logističko-distributivnom centru gdje ih Caritas Zagrebačke nadbiskupije preuzima i dalje raspoređuje po cijeloj zemlji.

Želja nam je da na taj način smanjimo količinu hrane koja bi se na kraju dana morala baciti, a naš dugogodišnji partner Caritas ovako redovito dobiva određenu količinu namirnica kojima može pomoći onima kojima je to zaista potrebno, pojašnjava voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Osim toga, kako bi dodatno osvijestili ovu tematiku, Kaufland krajem dana snižava prehrambene proizvode. Sniženja svježih proizvoda iznose čak i do 60% što zasigurno veseli sve kupce, a istovremeno pomaže u smanjenju količina na kraju dana.

Nadajmo se da će u budućnosti biti još sličnih aktivnosti!



Nazad
 
 
 
 
back to top