IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Hrvatska: Konzum povećao promet u odnosu na prošlogodišnju uskrsnu sezonu

11.04.2018
Najveći maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj u uskrsnoj je sezoni ostvario 17 posto veći promet nego 2017. godine, uz prodaju više od 300 tona šunke i preko 282.000 komada tradicionalnih uskrsnih kolača. 
 
Konzum je ove godine u uskrsnoj sezoni zabilježio još bolje prodajne rezultate u odnosu na prethodne dvije godine. Promet je tako u odnosu na usporedivo razdoblje u 2017. godini u jednakom broju prodavaonica povećan za 17 posto.
 
Uz to, u posljednja tri dana uskrsne sezone promet je narastao za čak 21 posto u odnosu na prethodnu godinu te za 1 posto u odnosu na 2016. godinu, a u istom je razdoblju i košarica porasla za 16 posto u odnosu na 2017.godinu, odnosno 6 posto u odnosu na 2016. godinu. Odlični rezultati pokazali su se i kod online kupovine u Konzum Kliku, s povećanjem prometa za čak 62,3 posto u odnosu na 2017.godinu te 55,6 posto u odnosu na 2016. godinu.

Izuzetno sam zadovoljan rezultatima koje smo ostvarili u proteklom periodu. Drago mi je što iz dana u dana vraćamo povjerenje kupaca i njihovo će nam zadovoljstvo i dalje biti prvo na listi prioriteta, odmah uz zadovoljstvo svih naših radnika kojima zahvaljujem na ogromnom trudu. Stoga sam posebno sretan što smo ove godine,po prvi puta,  našim radnicima omogućili da na Uskrsni ponedjeljak ostanu kod kuće i u skladu s Kolektivnim ugovorom isplatili im uskrsnicu u  iznosu od 700 kuna. - izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Pozitivne prodajne rezultate popratile su i pozitivne reakcije kupaca te je ovogodišnje istraživanje njihovog zadovoljstva agencije Ipsos pokazalo kako ih je više od 90 posto zadovoljno Konzumom. Visokom zadovoljstvu kupaca zasigurno ide u prilog i raznolikost ponude u uskrsnoj sezoni. Prodano je više od 300 tona šunki, a zabilježeno je i povećanje prodaje tradicionalnih uskrsnih kolača, s gotovo 205.000 prodanih pinci, preko 32.000 orahnjača, više od 25.000 makovnjača i više od 20.000 mađarica.
 
Kao jedini trgovački lanac s oznakom Jedi što vrijedi koju Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska gospodarska komora dodjeljuju svježoj i smrznutoj ribi iz hrvatskih rijeka, jezera i mora, Konzum je u korizmenom razdoblju zabilježio i prodaju više od 277 tona smrznute ribe, što je dosad najbolji postignut rezultat u tom segmentu.

Nakon iznimnih rezultata ostvarenih u uskrsnoj sezoni, u Konzumu nastavljaju s intenzivnim pripremama za predstojeću ljetnu sezonu, u kojoj i ove godine očekuju rast te sukladno tome planiraju zapošljavanje većeg broja radnika na pozicijama prodavača, vozača, skladištara, mesara te kuhara, u sezoni i za redovan rad tijekom cijele godine.

Nazad
 
 
 
 
back to top