IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Hrvatska: Konzum zatvara stotinjak trgovina

08.01.2018
Građane Rijeke i Osijeka iznenadilo je 'novogodišnje' zatvaranje dvaju velikih Konzumovih prodajnih centara. Što se krije iza ove mjere izvanredne uprave i hoće li biti još sličnih poteza, u portalu SEEbiz provjerili su u Agrokoru.
 
Izvanredna uprava Agrokora tvrdi da zatvaranje centara u Rijeci i Osijeku na predstavlja nikakvu izvanrednu mjeru. 

"Riječ je o najavljenoj optimizaciji prodajne mreže u sklopu koje se planira zatvoriti stotinjak prodajnih mjesta," pojasnili su iz Agrokora za tportal. 

Prodavaonice u Rijeci i Osijeku donosile su gubitke i, prema zaključku Uprave Konzuma, nisu imale poslovnu perspektivu.

"Konzum je i dosad svake godine zatvarao dio trgovina u skladu s tržišnim okolnostima te tako optimizirao upravljanje svojom prodajnom mrežom kao dio redovne maloprodajne prakse. U sklopu procesa restrukturiranja fokus je stavljen na povećanje efikasnosti i profitabilnosti svakog pojedinog dijela kompanije uz očuvanje radnih mjesta, a sve s ciljem realizacije dugoročno održivog poslovanja'", poručuju iz Agrokora.

Pritom naglašavaju da prilikom restrukturiranja posebnu pažnju posvećuju Konzumovim zaposlenicima i očuvanju njihovih radnih mjesta preraspodjelom na nova radna mjesta u blizini prebivališta ili prema dogovoru.

Tako su svim djelatnicima zatvorenih centara u Rijeci i Osijeku osigurana radna mjesta u prodavaonicama u blizini.
Prema dostupnim podacima, do kraja rujna ugašeno je oko 60 Konzumovih trgovina, ali kako je riječ uglavnom o manjim kvartovskim dućanima, zatvaranja nisu izazvala toliku pozornost javnosti kao u slučaju većih prodajnih centara u Rijeci i Osijeku. 

Zatvaranje Konzumove prodavaonice u Tower centru Rijeka poklopilo se s istekom ugovora o zakupu, a u Agrokoru ističu da cijena najma nije bila razlog za zatvaranje, već je presudio nedovoljan promet.
Glavni problemi s kojima se suočava Konzum, a zbog kojih se teško nosi s konkurencijom su: nizak koeficijent obrtaja robe, neoptimalni prodajni prostori i neprofitabilnost dijela prodavaonica.

Analize pokazuju da najbolje rezultate postižu prodavaonice srednje veličine (do 3500 kvadrata prodajne površine), a značajan dio Konzumovih prodavaonica prelazi taj format, što ugrožava produktivnost sustava.

Problem predstavlja i dio malih i srednjih kvartovskih dućana koji će se također morati ugasiti zbog nerentabilnosti. 
 
Autor/izvor: SEEbiz / tportal 


Nazad
 
 
 
 
back to top