IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Slovenija: Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica

06.12.2017
Dana 5. prosinca otvorena je prva društvena trgovina u Ljubljani Šiška na Celovskoj 111. komercijalni cilj, kako kaže Dalibor Matijević, 28, (na slici), koji je sve uradio u svom umu. Otvorenje uskoro i u Rijeci...
 
 
Otvorio je prvu trgovinu u Mariboru u srpnju, gdje ima tri zaposlenika i kako kaže ide jim dobro, a naziv trgovine je isti u oba grada - Robin Food. Zaštitio je to ime i sada radi sa svojim kolegama na otvaranju franšiznih trgovina koje će imati druga imena u Sloveniji, kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez. Četiri zaposlenika zaposlena su u podružnici u Ljubljani, a nude oko 100 različitih proizvoda. Trgovina, zajedno sa skladištem, prostire se na 250 m2 (120 + 120m2).
 
Taj projekat namjerava i proširiti preko granice, najprije u Hrvatsku (Rijeka), a slijede i otvaranja u Srbiji u Beogradu, Poljskoj te u Zapadnoj Europi. "Da, zašto ne. U Italiju, Njemačku. Temelji se na namirnicama koje su prevelike za proizvođače i druge dobavljače, a prije isteka roka možemo ponuditi jeftinijoj cijeni našim kupcima. Ovo je naš prvi kanal nabave, drugi kanal predstavlja moderan način kupnje kozmetičkih i kemijskih proizvoda i vodi kanal koji predstavlja osnovne proizvode za život ili hranu kao što su jaja, mlijeko, ulje itd. "

Nazad
 
 
 
 
back to top