IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Slovenija: Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica

06.12.2017
Dana 5. prosinca otvorena je prva društvena trgovina u Ljubljani Šiška na Celovskoj 111. komercijalni cilj, kako kaže Dalibor Matijević, 28, (na slici), koji je sve uradio u svom umu. Otvorenje uskoro i u Rijeci...
 
 
Otvorio je prvu trgovinu u Mariboru u srpnju, gdje ima tri zaposlenika i kako kaže ide jim dobro, a naziv trgovine je isti u oba grada - Robin Food. Zaštitio je to ime i sada radi sa svojim kolegama na otvaranju franšiznih trgovina koje će imati druga imena u Sloveniji, kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez. Četiri zaposlenika zaposlena su u podružnici u Ljubljani, a nude oko 100 različitih proizvoda. Trgovina, zajedno sa skladištem, prostire se na 250 m2 (120 + 120m2).
 
Taj projekat namjerava i proširiti preko granice, najprije u Hrvatsku (Rijeka), a slijede i otvaranja u Srbiji u Beogradu, Poljskoj te u Zapadnoj Europi. "Da, zašto ne. U Italiju, Njemačku. Temelji se na namirnicama koje su prevelike za proizvođače i druge dobavljače, a prije isteka roka možemo ponuditi jeftinijoj cijeni našim kupcima. Ovo je naš prvi kanal nabave, drugi kanal predstavlja moderan način kupnje kozmetičkih i kemijskih proizvoda i vodi kanal koji predstavlja osnovne proizvode za život ili hranu kao što su jaja, mlijeko, ulje itd. "

Nazad
 
 
 
 
back to top