IN STORE in your country:
|
|
![]() |
HRVATSKA | Četvrtak, 26.04.2018 | || | || |
Srbija: Lesaffre kupuje tvornicu ekstrakta kvasca kompanije Alltech12.02.2018
U okviru tekuće strategije širenja u područjima prehrane i zdravlja, Lesaffre, jedna od vodećih svjetskih kompanija u industriji kvasca i fermentacije, kupila je tvornicu kvasca kompanije Alltech u Srbiji.
![]() Kako se dodaje, Lesaffre ima značajne ciljeve strateškog razvoja u područjima prehrane i zdravlja na osnovu 165 godina stručnosti i iskustva u vezi s kvascem i proizvodima dobivenim fermentacijom. Ovim potezom će učvrstiti vodeću poziciju na rastućem tržištu ekstrakta kvasca. Lesaffre je na tržištu ekstrakta kvasca i njegovih derivata prepoznat kao pouzdan partner s ekspertizom u pronalaženju specifičnih rješenja.
Ova kupovina će ojačati naše prisustvo na tržištu ekstrakta kvasca. Sada s osam tvornica širom svijeta (zapadna i istočna Europa, Kina, Sjedinjene Države, Brazil), još smo više posvećeni ispunjavanju specifičnih potreba svojih kupaca. - izjavio je Antoan Bol, generalni direktor Lesaffre Grupe. Srpska tvornica koja se nalazi u Senti će se od sada zvati Biospringer RS i nastavit će s proizvodnjom pekarskog kvasca za srpsko tržište i ekstrakte kvasca za prehrambenu industriju i industriju stočne hrane. Jedan od ključnih ciljeva kompanije Alltech bio je osigurati dugoročnu budućnost srpske tvornice i zaposlenih. Kompaniji Alltech zadovoljna je zato što ovu tvornicu prodaje obiteljskoj grupaciji koja je međunarodno poznata po svojoj profesionalnosti i kvaliteti proizvoda i usluga.
Budućnost tvornice bila je od ključnog značaja u pregovorima koje smo vodili. Uvjereni smo da će Lesaffre nastaviti razvijati kompaniju zahvaljujući svojoj stručnosti u fermentaciji i derivatima fermentacije. Ona je savršen izbor za kupovinu i vođenje poslovanja na putu budućeg rasta. U međuvremenu, Alltech će nastaviti baviti se svojim osnovnim djelatnostima nakon rekordnog rasta posljednjih godina. - izjavio je Olrik Blejk, generalni direktor kompanije Alltech.
Nazad
|
|
|