IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Rumunjska: Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu

05.03.2018
Schwarz Group je tržišni lider u Rumunjskoj, gdje posluje pod banerima Kaufland i Lidl. Prema podacima Lebensmittel Zeitunga za 2017. godinu, grupa ima dvostruko veći tržišni udio (27,3%) od Carrefoura, drugog po veličini lanca u zemlji.

Lidl je najavio osnivanje informatičkog centra u Bukureštu, koji će kao ogranak Lidl Digital osigurati e-trgovinu i rješenja za upravljanje digitalnim platformama popusta bannera u više od 30 zemalja u kojima djeluje Schwartz grupa.

om i tehnološkom centru, koji započinje s radom sljedećeg mjeseca, zapošljava se više od 100 ronilaca i konzultanata specijaliziranih za SAP, Hybris i Java sustave, Scrum Masters, Business Analysts i Application Managers.

Lidl Digital, sa sjedištem u Berlinu, radi na razvoju online poslovnog modela već više od deset godina, a IT centri otvoreni su u Barceloni i Sofiji prije Bukurešta.

S 20 milijuna stanovnika, Rumunjska je druga po veličini država u Europskoj uniji, iza Poljske, ali prema analitičarima, s daleko većim potencijalom za kanal riteile u usporedbi s poljskim tržištem, koji je zasjenjen diskontima.

Izvor: www.lebensmittelzeitung.net



Nazad
 
 
 
 
back to top