IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Svijet: METRO provodi drugu inicijativu za vodu u čak 18 zemalja

23.03.2018
Povodom Svjetskog dana voda koji se obilježava 22. ožujka, METRO  je  pokrenuo drugu po redu Inicijativu za vodu koja će se provoditi u 18 zemalja METRO Grupe, uključujući Hrvatsku.
 
METRO će partnerstvom s P&G-om i sudjelovanjem u njihovom programu Children‘s Safe Drinking Water za svaki P&G proizvod kupljen u METRO centrima osigurati peteročlanoj obitelji jedan dan pitke vode zahvaljujući paketićima za pročišćavanje vode. Jedan paketić u samo 30 minuta pročišćava 10 litara vode i čini je sigurnom za piće.
 
Od 2004. kada je program pokrenut uz pomoć paketića P&G je osigurao više od 13 milijardi litara čiste vode za djecu i obitelji diljem svijeta.

Voda je najvažniji resurs čovječanstva na što ukazuje činjenica da se za 2030. godinu predviđa globalni manjak vode od 40 %. U sklopu prošlogodišnje inicijative, METRO je dosegnuo milijune kupaca i tisuće zaposlenika diljem svijeta. Podrškom projektima naših partnera, uključivanjem kupaca i prilagodbom poslovnih praksi želimo dati doprinos ostvarenju cilja osiguranja pitke vodi i higijenskih uvjeta za sve do 2030. koji je jedan od Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih Naroda. - izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska. 

P&G je oduvijek podržavao akcije humanitarnog karaktera i drago nam je što smo u partnerskom odnosu s METRO-om nastavili i ove godine provođenje ove hvalevrijedne akcije koja pomaže onima kojima je to najpotrebnije. Nadamo se da će potrošači prepoznati važnost ove akcije kako bi donirali što više litara čiste vode i spasili mnoge obitelji diljem svijeta. - rekla je Lana Zanne Latos, country manager Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju.

Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017. godinu. Kako bi postigao taj cilj, METRO kontinuirano radi na usavršavanju upravljanja potrošnjom vode u veleprodajnim centrima te pruža podršku svojim kupcima u smanjenju potrošnje vode u svakodnevnom poslovanju. 

U METRO-ovoj Inicijativi za vodu sudjeluje jedanaest globalnih dobavljača poput Barille, Coca-Cole, Henkela, L'Oreala, Unilevera i P&G-a. 
Kupnjom njihovih proizvoda po sniženim cijenama u veleprodajnim centrima METRO-a u 18 zemalja kupci podržavaju brojne humanitarne aktivnosti usmjerene na osiguranje pitke vode.

Nazad
 
 
 
 
back to top