IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Makedonija: Makprogres s velikim investicijama i inovacijama

14.03.2018
Makprogres svečano je pustio u rad novi pogon za proizvodnju, preradu i pakiranje branda Fantazija. U pogonu, u koji je investirano 650.000 eura, proizvode se polugotove mješavine za slatke i slane kolače, palačinke, vafle, kulinarske dekoracije i dodatke, kao i začini.
 

Iz Makprogresa su istaknuli da su na recepturi radili oko dvije godine. U okviru ove linije imamo nešto što je novitet i naša inovacija i na što sam jako ponosan – nigdje u svijetu ne postoji mješavina za slane mafine, izjavio je izvršni direktor Makprogresa Gligor Cvetanov.

Na Makprogresovoj svečanosti otkriveni su i detalji procesa integracije poslovanja kompanije Donia, koju je Makprogres kupio prije pet mjeseci. 
Osim redizajniranja i unaprjeđenja pakiranja, radilo se i na usavršavanju receptura Donijinih proizvoda zamjenom umjetnih sastojaka prirodnima, dodavanjem većeg postotka oraha i razvojem novih proizvoda.

Dio Donijinih proizvoda koji su slični portfelju branda Vincinni nastavit će se plasirati s novim dizajnom i pod tim brandom.
Tim koracima Makprogres učvršćuje svoju poziciju na tržištu i povećava svoje izvozne kapacitete. Njihov je cilj do 2020. godine udvostručiti proizvodne kapacitete u odnosu 2014. godinu.



Nazad
 
 
 
 
back to top