IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

UK: Maloprodajno tržište u UK spremno za rast

11.07.2017
Predviđa se da će tržište hranom i namirnicama rasti 15% tijekom sljedećih pet godina, i to u vrijednosti 213 mlrd. funta, prema IGD-ovu izvješću.
 
 

Rast se predviđa u svim velikim trgovačkim kanalima, a osobito snažne rezultate imat će diskontni lanci zbog svojih ambicioznih programa u otvaranju trgovina, novih formata trgovina te opsežnih ulaganja.

IGD također predviđa da je kanal samoposluga spreman za rast od gotovo 18% tijekom sljedećih pet godina do vrijednosti od 47 mlrd. funta. Podaci pokazuju da devet od deset UK kupaca živežnih namirnica posjeti samoposlugu. Većina potrošača kaže da odabire kupnju u samoposlugama jer ih mogu brže obići i pregledati.  



Nazad
 
 
 
 
back to top