IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.06.2018 || Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  U Tele2 ponudi novi Honor 10 s AI 2.0 tehnologijom  |  Gospodarski forum Kalinjingradska oblast – Hrvatska  |  Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  GEFCO i Talan udružuju snage   |  Modno ljeto s Lidlom i Heidi Klum  |  Otvorena 100. BIPA poslovnica u Hrvatskoj  |  Dolcela Cake2Go osvojila CROPAK nagradu  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Rio Mare s limunom i paprom  |  dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Izbjegavajte pesticide i neurotoksine - birajte organsko  |  Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award  |   ||
   

UK: Maloprodajno tržište u UK spremno za rast

11.07.2017
Predviđa se da će tržište hranom i namirnicama rasti 15% tijekom sljedećih pet godina, i to u vrijednosti 213 mlrd. funta, prema IGD-ovu izvješću.
 
 

Rast se predviđa u svim velikim trgovačkim kanalima, a osobito snažne rezultate imat će diskontni lanci zbog svojih ambicioznih programa u otvaranju trgovina, novih formata trgovina te opsežnih ulaganja.

IGD također predviđa da je kanal samoposluga spreman za rast od gotovo 18% tijekom sljedećih pet godina do vrijednosti od 47 mlrd. funta. Podaci pokazuju da devet od deset UK kupaca živežnih namirnica posjeti samoposlugu. Većina potrošača kaže da odabire kupnju u samoposlugama jer ih mogu brže obići i pregledati.  



Nazad
 
 
 
 
back to top