IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 18.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

UK: Maloprodajno tržište u UK spremno za rast

11.07.2017
Predviđa se da će tržište hranom i namirnicama rasti 15% tijekom sljedećih pet godina, i to u vrijednosti 213 mlrd. funta, prema IGD-ovu izvješću.
 
 

Rast se predviđa u svim velikim trgovačkim kanalima, a osobito snažne rezultate imat će diskontni lanci zbog svojih ambicioznih programa u otvaranju trgovina, novih formata trgovina te opsežnih ulaganja.

IGD također predviđa da je kanal samoposluga spreman za rast od gotovo 18% tijekom sljedećih pet godina do vrijednosti od 47 mlrd. funta. Podaci pokazuju da devet od deset UK kupaca živežnih namirnica posjeti samoposlugu. Većina potrošača kaže da odabire kupnju u samoposlugama jer ih mogu brže obići i pregledati.  



Nazad
 
 
 
 
back to top