IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Srbija: Mlinar otvorio prvi objekat u Srbiji

05.09.2017

Hrvatska kompanija Mlinar nedavno je otvorila prvu franšiznu pekaru u Srbiji i to u centru Beograda, na adresi Makedonska ulica 11, navodi se iz ove kompanije.

  

 
Kako navode iz Mlinara,ovo je prva u nizu franšiznih prodavnica koju su s poslovnim partnerom kompanijom Mlinar Srb d.o.o. otvoriili u Srbiji.

Pekara u Makedonskoj ulici nudi širok asortiman pekarskih delicija poput bureka, pizze, lisnatih peciva, kruščića i sendviča pripremljenih prema Mlinarovim standardima i recepturama.

Mlinar je osnovan 1903. godine, a danas zapošljava 1.900 ljudi. Prisutan je na pet tržišta u Hrvatskoj (185 pekara), Sloveniji (24 pekare), Mađarskoj (sedam pekara) Nemačkoj i Bih  (po jedna pekara).
 
Osim sopstvenih maloprodajnih mreža, Mlinarov brend prisutan je i na drugim tržištima u obliku franšiznog poslovnog modela.
 
Prvi franšizni model implemenirali su u Slovačkoj 2015. godine, a 2016. godine su Mlinar brend predstavili u Australiji i Švicarskoj. 
Izvor: eKapija

Nazad
 
 
 
 
back to top