IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |  Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti  |  Kaufland povećava plaće!  |  Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni  |  Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum  |  Fantastična kulinarska priča oduševila goste Somat eventa   |  Paški sir bogatiji za još dvije zlatne medalje  |  Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole  |  I iz Spara poruka:"Jedna kvaliteta za cijelu Europu"  |  Podravkini kuhari s našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma  |  U poslovanju s Agrokorom nije bilo poslova na štetu Mercatora  |  Vindija i Tetra Pak - 40 godina uspješne suradnje  |  HalPet je eLearningu dao novo ime – LPC online   |   ||
   

UK: Mondelez širi program održivosti Cocoa Life

30.08.2017
Mondelez International najavio je da proširuje svoj program održivosti Cocoa Life u novom partnerstvu između Cadbury čokolada i Fairtradea.

Svi će Cadburyjevi proizvodi u Velikoj Britaniji i Irskoj od svibnja sljedeće godine u fazama biti obuhvaćeni jedinstvenim programom proizvodnje iz održivih izvora.
 
Pet puta više Cadburyjevih čokoladnih proizvoda na tom će tržištu sada biti proizvedeno od kakaa iz održivih resursa.
 


Do 2019. sve Cadburyjeve čokolade u UK i Irskoj bit će brandirane kao Cocoa Life, što znači da Cadburyjevi mliječni proizvodi koji su prije imali Fairtradeov certifikat više neće nositi znak Fairtradea.

No, Cadbury i Fairtrade odsad će zajedno raditi na novim programima koji će pridonijeti boljoj budućnosti poljoprivrednih zajednica, kao što je prilagodba na klimatske promjene i razvoj poljoprivrednih organizacija.

Putem Cocoa Lifea želimo našim proizvođačima kakaa postati partner na kojega mogu računati, a ne samo kupac, rekao je Glenn Caton, voditelj za Sjevernu Europu u Mondelez Internationalu. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top