IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Nastavljen rast udjela dostave u veleprodajnom segmentu METRO-a

14.02.2018
U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  prodaja METRO AG porasla je za 0,2 posto te je dosegnula 10,1 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja u usporedbi s istim periodom u prethodnoj poslovnoj godini rasla za 0,8 posto. 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 608 milijuna eura (Q1 2016/17: 565 milijuna eura), dok je prijavljena EBITDA  ostala na istoj razini te je  iznosila je 608 milijuna eura.
Dostava u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale i online poslovanje Reala ostvarili su značajan rast. U prvom kvartalu 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za 28 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 16 posto u ukupnoj prodaji. Online prodaja hipermarketa Reala ostvarila je porast od oko 45 posto. 
 
Like-for-like prodaja veleprodajnog segmenta METRO Wholesale koji objedinjuje METRO Cash & Carry i tvrtke specijalizirane za dostavu rasla je za 1 posto. 

U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. ostvarili smo pozitivan razvoj prodaje i EBITDA-e bez zarade od nekretnina, usprkos manjem broju radnih dana u usporedbi s istim razdobljem u prethodnoj poslovnoj godini. Ostvarili smo planiranu zaradu u prvom kvartalu te smo predani postizanju smjernica postavljenih za poslovnu godinu 2017./2018., izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.  

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od najmanje 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment METRO Wholesale biti glavni pokretač razvoja prodaje.  




Nazad
 
 
 
 
back to top