IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 21.02.2018 || Ramljak podnio neopozivu ostavku  |  Predsjednik Uprave METRO-a Olaf Koch posjetio Hrvatsku  |  Philip Morris Zagreb ponovno dobitnik Certifikata Poslodavac Partner  |   Počinju prijave za tisuću mjesta na besplatnome obrazovnom programu za mlade  |  Kutjevo d.d. predstavilo je svoju novu berbu Vrhunske graševine 2017.  |  Legendarne Zimska, Čajna i Srijemska i u namazima  |  Proizvodi hrvatskog brenda Raw Sweets by Mihaela dostupni u prodavaonicama dm-a  |  Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |   ||
   

Hrvatska: Nastavljen rast udjela dostave u veleprodajnom segmentu METRO-a

14.02.2018
U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  prodaja METRO AG porasla je za 0,2 posto te je dosegnula 10,1 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja u usporedbi s istim periodom u prethodnoj poslovnoj godini rasla za 0,8 posto. 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 608 milijuna eura (Q1 2016/17: 565 milijuna eura), dok je prijavljena EBITDA  ostala na istoj razini te je  iznosila je 608 milijuna eura.
Dostava u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale i online poslovanje Reala ostvarili su značajan rast. U prvom kvartalu 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za 28 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 16 posto u ukupnoj prodaji. Online prodaja hipermarketa Reala ostvarila je porast od oko 45 posto. 
 
Like-for-like prodaja veleprodajnog segmenta METRO Wholesale koji objedinjuje METRO Cash & Carry i tvrtke specijalizirane za dostavu rasla je za 1 posto. 

U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. ostvarili smo pozitivan razvoj prodaje i EBITDA-e bez zarade od nekretnina, usprkos manjem broju radnih dana u usporedbi s istim razdobljem u prethodnoj poslovnoj godini. Ostvarili smo planiranu zaradu u prvom kvartalu te smo predani postizanju smjernica postavljenih za poslovnu godinu 2017./2018., izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.  

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od najmanje 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment METRO Wholesale biti glavni pokretač razvoja prodaje.  




Nazad
 
 
 
 
back to top