IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Nescafe Gold u novom ruhu

23.04.2018
Tvrtka Nestlé na tržište je lansirala novu Nescafe Gold instant kavu s unaprijeđenom recepturom.
 
Nescafe Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna. Kava je danas dio svakodnevice.

Više od 80 godina Nescafe inspirira kavoljupce i s njima je u onim trenutcima koji su im važni. Obzirom da se kava vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestle je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje na temu međusobnih odnosa.

Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova. 

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, Nescafe će i dalje nastavljati unaprjeđivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kave s inovacijama, izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestle Adriatic 

Nescafe je najpoznatija instant kava na svijetu, a čijih se šalica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde. 

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kavu. #OstaniBlizu

Nazad
 
 
 
 
back to top