IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Novi menadžment O'Key Groupe

30.05.2018
Ruska O'Key Groupa izvijestila je o promjenama u strukturi menadžmenta, čime je završila ključnu fazu u stvaranju novog izvršnog tima.
 
 
Martin Piterak imenovan je za operativnog direktora kompanije, dok je Pavel Remezov preuzeo upravljanje nekretninama. Ostala imenovanja odnose se na vodeće pozicije u komercijalnim i marketinškim odjelima.

Piterak je prethodno radio na poziciji rukovoditelja dobavljačkog lanca i prodaje u njemačkom lancu Kaufland u Češkoj, a prije toga u Češkoj Privrednoj Komori i nizozemskom lancu Ahold.

Kao izvršni direktor lanca, vodit će timove odgovorne za prodaju, dobavljački lanac i proizvodnju privatnih robnih marki. U njegovom timu nalazi se Nikša Nekić, rukovoditelj segmenta proizvodnje privatnih robnih marki, koji je na prethodnoj poziciji u lancu Kaufland pokrenuo projekt Organisation & Control of Freshness Standards koji je uspješno lansiran diljem Njemačke, Češke, Poljske, Slovačke, Rumunjske, Bugarske i Hrvatske.

Tino Anđić imenovan je za direktora strateškog marketinga, čime se pridružuje timu komercijalnih operacija koji vodi Ivan Dropuljić. Anđić, koji je prethodno radio za Leo Burnett i WPP, će biti odgovoran za marketing i razvoj formata i uređenje prodavaonica.

Dinko Gađev, koji također dolazi iz Kauflanda, imenovan je za komercijalnog direktora segmenta voća i povrća.

Miodrag Borojević, CEO O'Key Groupe, istaknuo je da su se timu menadžera pridružili profesionalci s velikim ruskim i međunarodnim iskustvom koji će pomoći u snažnom pozicioniranju grupe u budućnosti
.

Izvor: esmmagazine

Nazad
 
 
 
 
back to top