IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Hrvatska: O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?

13.04.2018
Matthew Brown vlasnik je londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svjetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine.
 

Redoviti je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući i nedavno održani FMCG Summit u Beogradu.

Echochamber ukazuje na globalne primjere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama maloprodaje, pomažući im da razviju ili prilagode svoje poslovanje svjetskim standardima na osnovi najznačajnijih potrošačkih trendova. 

Agencija blisko surađuje s trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco više od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informira ih o aktualnim inovacijama u sektoru.

Među klijentima agencije nalaze se i brandovi kao što su Nike i IKEA, te FMCG kompanije Unilever Johnson & Johnson kao i mnogi svjetski trgovački lanci.

Agencija Echochamber nudi i uslugu Retail Safari, dizajniranu da inspirira klijente novim poslovnim mogućnostima.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top