IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.06.2018 || Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  U Tele2 ponudi novi Honor 10 s AI 2.0 tehnologijom  |  Gospodarski forum Kalinjingradska oblast – Hrvatska  |  Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  GEFCO i Talan udružuju snage   |  Modno ljeto s Lidlom i Heidi Klum  |  Otvorena 100. BIPA poslovnica u Hrvatskoj  |  Dolcela Cake2Go osvojila CROPAK nagradu  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Rio Mare s limunom i paprom  |  dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Izbjegavajte pesticide i neurotoksine - birajte organsko  |  Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award  |   ||
   

Hrvatska: O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?

13.04.2018
Matthew Brown vlasnik je londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svjetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine.
 

Redoviti je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući i nedavno održani FMCG Summit u Beogradu.

Echochamber ukazuje na globalne primjere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama maloprodaje, pomažući im da razviju ili prilagode svoje poslovanje svjetskim standardima na osnovi najznačajnijih potrošačkih trendova. 

Agencija blisko surađuje s trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco više od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informira ih o aktualnim inovacijama u sektoru.

Među klijentima agencije nalaze se i brandovi kao što su Nike i IKEA, te FMCG kompanije Unilever Johnson & Johnson kao i mnogi svjetski trgovački lanci.

Agencija Echochamber nudi i uslugu Retail Safari, dizajniranu da inspirira klijente novim poslovnim mogućnostima.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top