IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Svijet: PepsiCo snažan na tržištima u razvoju, grickalice nosilac rasta

03.05.2018
Tromjesečni prihodi i profit kompanije PepsiCo Inc. nadmašili su prognoze s Wall Streeta zahvaljujući dobroj prodaji pića i grickalica na tržištima u razvoju, kao i umanjenom padu prodaje pića na tržištu Sjeverne Amerike.
 
 
Prodaja pića u SAD-u, koja uz Pepsi kolu uključuju i Lipton čaj i Mountain Dew vodu, pala je za 1 posto, što je napredak u odnosu na dva prethodna tromjesečja kada je zabilježen pad za 3 posto.

PepsiCo, kao i glavni konkurent Coca-Cola, lansira čajeve i kave i nove verzije ukusa s manje ili bez kalorija kako bi odgovorio na nove navike potrošača koji traže zdravije varijante omiljenih pića.
 
Pepsiju je u fokusu i drugi veliki segment poslovanja - grickalice - u kom kompanija provodi inovacije u pogledu ukusa i dizajna pakiranja.
 
Prodaja u Frito-Lay segmentu, koji proizvodi Lay's čips i Doritos tortilja čips, porasla je za 3,4% u prvom fiskalnom tromjesečju. U kompaniji kažu kako su izuzetno zadovoljni ovim segmentom poslovanja, koji bilježi organski rast prodaje za 3 posto.  
 
U danom periodu, zaključno s 24. ožujkom, neto prihod kompanije dostigao je 1,34 milijarde dolara, a ukupan prihod  12,56 milijardi dolara (+4,3%), više od prognoziranih 12,4 milijarde.
 
Prodaja je u latinskoj Americi, Europi i podsaharskoj Africi porasla za 15 posto, dok je prodaja u Aziji, na Bliskom istoku i Sjevernoj Americi skočila za 7 posto.
 
Izvor: esmmagazine

Nazad
 
 
 
 
back to top