IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Srbija: Plazma najomiljeniji brand potrošača

28.02.2018
Plazma je i ove godine izabrana za najomiljeniji domaći proizvod i brand kome potrošači u Srbiji najviše vjeruju. Na tradicionalno održanoj akciji „Moj izbor" koju organ izuju Udruženje potrošača „Moja Srbija" i Privredna komora Beograda, Plazmi je dodijeljena zlatna plaketa „Moj izbor" za 2018. godinu za Najomiljeniji domaći proizvod, kao i nagrada Moj izbor u kategoriji Slatkiši. 
 

 
Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije i već pet ddesetljeća dio smo svake obitelji i to isključivo zahvaljujući beskompromisnoj kvaliteti, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu, mirisu i prepoznatljivom obliku. Nagrada koju su nam dodijelili potrošači Srbije predstavlja dokaz povjerenja koje nam je ukazano i svima nama u Bambiju pruža veliki motiv da se nastavimo truditi, da pokušamo izaći u susret željama potrošača i da uvijek nastojimo da ponudimo nešto novo i interesantno, istaknuo je Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću u kompaniji Bambi.

Kako su priopćili iz kompanije, ovo je osma godina zaredom da Plazma osvaja ovu prestižnu nagradu.


Nazad
 
 
 
 
back to top