IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Hrvatska: Podravka predstavila svoje poslovanje dr. Draganu Čoviću

07.02.2018
U službenom dijelu posjeta, Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke sa svojim suradnicima predstavio je Podravkino poslovanje s fokusom na tržišta Adria regije i posebno BiH te asortiman prehrambenih i farmaceutskih proizvoda koje Podravka nudi potrošačima na tržištu BiH.
 
 
Prilikom posjeta gosti iz BiH posjetili su i Tvornicu juha i Vegete gdje su se upoznali s proizvodnim procesom najpoznatijih Podravkinih proizvoda.

S obzirom na prisutnost Podravkinih proizvoda na više od 90 posto prodajnih mjesta, dr.  Dragan Čović rekao je kako Podravka živi sa svakom obitelji u BiH. Također, istaknuo je važnost dugogodišnje suradnje s Podravkom na Mostarskom sajmu koji pridonosi poslovnom povezivanju i očuvanju tradicije. 

Predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, istaknuo je kako se tržište BiH nalazi u strateškim planovima Podravke te je Podravka otvorena za nove projekte, koji neće uključivati samo prodavanje Podravkinih proizvoda već i povećanje proizvodnje u farmaceutskoj industriji. 

Zahvaljujući povjerenju svojih potrošača, Podravka je vodeći prehrambeni brand u Adria regiji, a tržište Bosne i Hercegovine je za Podravka Grupu, poslije hrvatskog i slovenskog tržišta, najznačajnije i najveće.
 
Podravka Sarajevo u Bosni i Hercegovini je registrirana u prosincu 1992. godine, s radom je započela u ožujku 1993. godine, a danas je s preko stotinu zaposlenika i isto toliko vanjskih suradnika jedno od najbrojnijih Podravkinih društava. Na oko 6 tisuća prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini dostupno je više od 800 Podravkinih proizvoda.
 
 
Na tržištu BiH, Grupa Podravka prisutna je i u farmaceutskoj industriji kroz Farmavitu, odnosno Belupo koji je vlasnik Farmavite. Transferom tehnologije i znanja koje Belupo posjeduje u proizvodnji lijekova, u deset je godina značajno povećan broj lijekova koji se proizvode u Sarajevu i udvostručen broj zaposlenih.
 
Na tržištu BiH Belupo je prisutan s 47 lijekova u 82 oblika i jačine, a Farmavita s 24 lijeka u 45 oblika i jačina. Belupovi lijekovi na tržištu BiH imaju status domaćeg proizvoda te brži i zagarantiran pristup pozitivnim listama lijekova.

Nazad
 
 
 
 
back to top