IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum

13.09.2017
Nakon njujorške premijere, i u Zagrebu je ekskluzivno predstavljena zajednička kolekcija Lidla i Heidi Klum „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City".
 
 
U jedinstvenom prostoru Kaptol Boutique Cinema&Bara desetak poznatih modela je kroz mini modnu reviju prikazalo najupečatljivije komade i kombinacije iz modne linije koja u sve Lidlove trgovine stiže 18. rujna. Događaj je moderirala Iva Šulentić, a među uzvanicima su bile i Andrea Andrassy, Kristina Šalinović, Mila Elegović, Suzy i Sarah Josipović.

Modni svijet bogatiji je za još jednu razigranu i izuzetno nosivu kolekciju, proizašlu iz suradnje trgovačkog lanca Lidla i svjetski poznatog modela Heidi Klum. Linija odjeće i modnih dodataka inspirirana je urbanom džunglom New Yorka, a svaki komad ima prepoznatljiv pečat Heidi Klum. Kolekcija je premijerno prikazana na ekskluzivnom događaju u New Yorku 7. rujna, uoči Fashion Weeka, a svoje je hrvatsko predstavljanje javnosti doživila danas u Centru Kaptol. Deset poznatih modela, među kojima i Jelena Glišić, Vedrana Linardić, Nika Poljak, Anamarija Stišćak i Dunja Mutevelić, pokazale su brojne mogućnosti kombiniranja ovih upečatljivih, a opet jednostavnih komada. Kolekcijom prevladava koža, leopard uzorak, crna, bež i indigo plava, a cijene su, kao i uvijek u Lidlu, izuzetno povoljne. Kožna se jakna tako može kupiti za 499 kuna, kožne torbice za 199 kuna, kožne tenisice za 169 kuna, leopard bomberica za 149 kuna, a razne bluze za 69,99 kuna. Veći dio kolekcije moći se se pronaći u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske od 18. rujna, a još jedan manji dio od 21. rujna.
Heidi Klum i Lidl ovim su potezom visokokvalitetnu modu učinili dostupnom svima. Riječ je kolekciji koja je namijenjena svim ženama, bez obzira na veličinu, a ovom modnom kampanjom Lidl trajno nadograđuje svoju ponudu tekstila i nudi raznoliku kolekciju koja prati modne trendove. Heidi će, u suradnji s Lidlom, dizajnirati još modnih kolekcija, a iduću možemo očekivati uoči božićnih blagdana.

Nazad
 
 
 
 
back to top