IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.06.2018 || Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  U Tele2 ponudi novi Honor 10 s AI 2.0 tehnologijom  |  Gospodarski forum Kalinjingradska oblast – Hrvatska  |  Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  GEFCO i Talan udružuju snage   |  Modno ljeto s Lidlom i Heidi Klum  |  Otvorena 100. BIPA poslovnica u Hrvatskoj  |  Dolcela Cake2Go osvojila CROPAK nagradu  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Rio Mare s limunom i paprom  |  dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Izbjegavajte pesticide i neurotoksine - birajte organsko  |  Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award  |   ||
   

Hrvatska: Preuređen i ponovno otvoren Lidl na zagrebačkoj Knežiji

04.09.2017
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna.
 
 
Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Lidl svojim kupcima danas ponovno otvara vrata još jedne moderne trgovine. Kupci će tako imati priliku ostvariti razne pogodnosti – od 4. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman pekarskih proizvoda, od 7. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman voća i povrća te 20% popusta na svježu, domaću piletinu od 4. rujna do 6. rujna.
Moderni koncept gradnje i uređenja za još ugodniju kupnju.

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. Nove, moderne trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici Zagreba tako su dobili još jednu modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top