IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |  Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti  |  Kaufland povećava plaće!  |  Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni  |  Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum  |  Fantastična kulinarska priča oduševila goste Somat eventa   |  Paški sir bogatiji za još dvije zlatne medalje  |  Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole  |  I iz Spara poruka:"Jedna kvaliteta za cijelu Europu"  |  Podravkini kuhari s našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma  |  U poslovanju s Agrokorom nije bilo poslova na štetu Mercatora  |  Vindija i Tetra Pak - 40 godina uspješne suradnje  |  HalPet je eLearningu dao novo ime – LPC online   |   ||
   

Hrvatska: Preuređen i ponovno otvoren Lidl na zagrebačkoj Knežiji

04.09.2017
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna.
 
 
Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Lidl svojim kupcima danas ponovno otvara vrata još jedne moderne trgovine. Kupci će tako imati priliku ostvariti razne pogodnosti – od 4. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman pekarskih proizvoda, od 7. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman voća i povrća te 20% popusta na svježu, domaću piletinu od 4. rujna do 6. rujna.
Moderni koncept gradnje i uređenja za još ugodniju kupnju.

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. Nove, moderne trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici Zagreba tako su dobili još jednu modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top