IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.05.2018 || M&S zatvara više od 100 trgovina   |  Nova zapošljavanja u dm-u   |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  BTC Logistika će se u kombinaciji s Petrolom širiti u Hrvatskoj   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |   ||
   

Hrvatska: Priznanja “Odabrani proizvodi godine” dodijeljena su... (VIDEO)

12.02.2018
Na temelju glasova hrvatskih potrošača ukupno je 14 domaćih i inozemnih proizvoda, koji su se unatrag 18 mjeseci osobito istaknuli svojom kvalitetom i inovacijom, ponijelo laskavo priznanje "Odabrani proizvod godine”.

Bilo je to drugo izdanje u Hrvatskoj, a svečana je dodjela održana sinoć u zagrebačkom kazalištu KNAP.

Ovaj je marketinški koncept 1987. godine u Francuskoj utemeljio poduzetnik i marketinški stručnjak Christian Le Bret koji je oznaku "Odabrani proizvod godine” zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mjesto i stvori atmosferu povjerenja na hektičnom tržištu prepunom raznih proizvoda.

Počelo je s Francuskom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svjetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 zemalja svijeta.

Hrvatska se na toj listi našla po drugi puta, a istraživanje je na reprezentativnom uzorku potrošača provela istraživačka agencija Nielsen koristeći metodologiju koja je standardizirana u cijelom svijetu.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnijenja kod potrošača, podrazumijevalo je nacionalno reprezentativno glasovanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u posljednjih 18 mjeseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promjenu ili poboljšanje.Ispitanici su glasovali u 14 kategorija s područja hrane, proizvoda za čišćenje i proizvoda za osobnu njegu, a inovativnost, privlačnost i namjera za kupnju bila su tri glavna pokazatelja koja su istaknula ovogodišnje favorite.

Prestižnu oznaku za Odabrani proizvod godine dobili su sljedeći proizvodi: Mulino Bianco keksi, Finish Quantum Max, LELO HEX kondomi, HELL energy drink, Sana hummus bućine sjemenke, Paloma maramice Care linija, Raid Advanced električni aparat protiv komaraca, Duck fresh discs, Vileda Turbo Mop, Ornel omekšivači, Podravka juhe, Zvijezda Majoneza slanina, Nivea gel za tuširanje care&rose i Ariel Color.

 



Nazad
 
 
 
 
back to top