IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Crna Gora: Rast PDV-a sa 19 na 21 posto

03.01.2018
Iz većine crnogorskih marketa kažu da neće dići cijene iako bi se one mogle povećati za 1,7 odsto. 

 
Iz najvećih crnogorskih trgovačkih lanaca  su priopćili da zbog povećanja stope poreza na dodatu vrijednost (PDV) od 1. siječnja nisu povećavali maloprodajne cijene i da će se truditi, da zadrže iste cijene, osim u slučaju akciznih proizvoda kada ih ne mogu mijenjati.
 
U slučaju da ih trgovci ne povećaju, tu razliku za veći PDV će platiti iz svoje marže odnosno zarade. To je i dobar marketinški potez u borbi sa konkurencijom.

Iz Merkatora Crna Gora, koji ima 111 prodavnica  širom Crne Gore pod brendom "Idea”, "Vijestima” su kazali da neće povećavati cijene zbog veće stope poreza.

"Idea prodavnice neće povećati cijene proizvoda zbog povećanja stope PDV-a. Napominjemo da to ne važi za akciznu robu, na čije formiranje cijena mi nemamo uticaj. Pripreme za promjene poreske stope su odrađene kvalitetno, tako da će poslovanje biti redovno”, javlajju  Mercatora Crna Gora. 

U Crnoj Gori postoje samo dvije stope PDV-a, viša od 19 odnosno sada od 21 odsto i niža od sedam odsto. Niža stopa PDV-a ostaje sedam odsto, a ona se primjenjuje na osnovne životne namirnice, ljekove, medicinska i ortopedks sredstava,  knjige, štampu, udžbenike, vodu, karte za prevoz, ulaznice za pozorišta, bioskope, sportske priredbe, stočnu hranu, ali i usluge u marinama i lukuznim hotelima. Više stopa obuhvata sve ostalo - hranu, odjeću, obuću, struju, gorivo, telekomunikacione usluge, tehničke uređaje, namještaj, građevinske materijela,...

Vlada očekuje da od povećanja više stope PDV-a prihoduje oko 60 miliona eura.  

Nazad
 
 
 
 
back to top