IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 16.12.2017 || Novi proizvod PIK Vrbovca stvoren za blagdanski stol  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Osnovana udruga dobavljača Agrokora  |  Ekspanzija BIPA drogerija – u Viškovu otvorena 97. BIPA u Hrvatskoj  |  Konzum i Mali hrvatski proizvođač pokrenuli projekt „Iz domaćih krajeva“  |  Boso preuzima trgovine đakovačkog Robija  |  Ribola i Henkel nastavljaju suradnju za Odjel dječje infektologije KBC-a Split  |  Agrokorovi poslovni rezultati za prvih 10 mjeseci  |  Mercator u 2018. planira 2,4 milijarde eura prihoda od prodaje   |  Na Badnjak zatvorene sve Lidlove trgovine  |  "Podravka je u nama u inozemstvu prizivala sjećanja na dom"  |  Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |   ||
   

UK: Raste potražnja za food-to-go u UK

29.11.2017
IGD predviđa da će britanski sektor hrane food-to-go rasti za više od trećine u idućih pet godina i da će biti vrijedan 23,5 milijardi funta. 
 

Kafići i specijalizirane trgovine zacrtali su najviše ciljeve s obzirom na to da su iskusili prodaju od 17,4 milijardi funta, što je posljedica rasta popularnosti tih formata prodaje.
Male trgovine i supermarketi također će uživati u zdravim stopama rasta od oko 6%.

Ono što vidimo je rastući broj trgovaca, specijalista i dobavljača koji gledaju kako da iskoriste prednosti koje pruža sektor food-to-go. Znamo da potrošači češće odlaze u kupnju, veličina njihove potrošačke košarice se smanjuje i sve se češće u njima može naći food-to-go, koja postaje sasvim prirodan dio toga. Tako da taj sektor postaje sve značajniji kao izvor kupovnih misija u cjelini, izjavili su iz IGD-a. 



Nazad
 
 
 
 
back to top