IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  AC Food kupuje posljednji dio imovine Agrokomerca  |  dm povlači kašice od jagode, maline i jabuke   |  Mlinotest krajem siječnja testira novu tvornicu  |  U glavnoj ulici u centru grada otvorena trgovina bez djelatnika  |  Lidl obnavlja trgovinu u Kočevju  |  Hofer se polako približava Engrotušu  |  Kupci će u 2018. namirnice više kupovati online  |  Vlada o zabrani plastičnih vrećica koja stupa na snagu 2019.   |  Mercator obnovio vozni park dostavnih vozila   |  “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a   |  Dobrotvorna akcija Lidla  |  I pod cijenu manjeg profita u Purexu rade bez aditiva i hormona rasta  |  Zeleni tjedan u Berlinu  |  Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu Udruženja Pomozi.ba  |  Tehnixova tvornica budućnosti zadovoljavat će najveće eko standrade  |  Carlsberg BH postao službeni distributer Erdinger piva u BiH   |  EU: Donesena strategija o upravljanju plastičnim otpadom   |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |   ||
   

Svijet: Tesco objavio najbrži rast prodaje od lipnja: Kantar Worldpanel

11.01.2018
Tesco je objavio najbrži rast svoje prodaje od lipnja 2017. godine. Naime, prodaja je u 12 tjedana do 31. prosinca porasla za 3,1%, prema podacima Kantar Worldpanela o tržišnom udjelu u Velikoj Britaniji.
 


Trgovac, čiji tržišni udio iznosi 28,0%, ojačao je 6,4%-tnim povećanjem prodaje standardnih Tescovih privatnih robnih marki u tom razdoblju, a porftelj njegovih convenience trgovina također je profitirao zahvaljujući produljenom radnom vremenu na Badnjak koji je padao u nedjelju.

Ipak, Tescov je tržišni udio za 20 postotnih poena niži nego u isto vrijeme prošle godine, kad je iznosio 28,2%. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top