IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 22.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Tesco objavio najbrži rast prodaje od lipnja: Kantar Worldpanel

11.01.2018
Tesco je objavio najbrži rast svoje prodaje od lipnja 2017. godine. Naime, prodaja je u 12 tjedana do 31. prosinca porasla za 3,1%, prema podacima Kantar Worldpanela o tržišnom udjelu u Velikoj Britaniji.
 


Trgovac, čiji tržišni udio iznosi 28,0%, ojačao je 6,4%-tnim povećanjem prodaje standardnih Tescovih privatnih robnih marki u tom razdoblju, a porftelj njegovih convenience trgovina također je profitirao zahvaljujući produljenom radnom vremenu na Badnjak koji je padao u nedjelju.

Ipak, Tescov je tržišni udio za 20 postotnih poena niži nego u isto vrijeme prošle godine, kad je iznosio 28,2%. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top