IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 21.02.2018 || Ramljak podnio neopozivu ostavku  |  Predsjednik Uprave METRO-a Olaf Koch posjetio Hrvatsku  |  Philip Morris Zagreb ponovno dobitnik Certifikata Poslodavac Partner  |   Počinju prijave za tisuću mjesta na besplatnome obrazovnom programu za mlade  |  Kutjevo d.d. predstavilo je svoju novu berbu Vrhunske graševine 2017.  |  Legendarne Zimska, Čajna i Srijemska i u namazima  |  Proizvodi hrvatskog brenda Raw Sweets by Mihaela dostupni u prodavaonicama dm-a  |  Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |   ||
   

Svijet: Tesco planira novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskonta kako bi konkurirao Aldiju i Lidlu.
 

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog maloprodajnog branda s konzultantskom kućom Boston Consulting Group u namjeri da konkurentnim cijenama stane rame uz rame s njemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio potpisivanje ugovora o povjerljivosti prije ulaska u projekt, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Najnovije brojke o tržišnom udjelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, s 27,8% tržišnog udjela, dok su njemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U posljednjem tromjesečju, Lidl i Aldi izvjestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinirani tržišni udio od 11,9%.
Tesco je prije izvjesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.

Nazad
 
 
 
 
back to top