IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Hrvatska: Tvornica zdrave hrane otvorila svoja vrata svim ljubiteljima supernamirnica

14.07.2017
Zagreb je dobio novu adresu za sve ljubitelje zdravog načina života. Tvornica zdrave hrane otvorila je svoja vrata u trgovačkom centru Point te razveselila sve obožavatelje zdrave hrane i one koji će to tek postati. 
 

Nakon što već niz godina istoimeni webshop nudi veliki izbor namirnica i izvrsnu uslugu, svojim posjetiteljima na webstranici svakodnevno nude i korisne savjete te recepte. Ipak za sve one koji više vole uživati u doživljaju kupovine, nakon zagrebačke Malešnice gdje je otvoreno prvo prodajno mjesto Tvornice zdrave hrane, trgovački centar na Vrbanima pokazao se kao idealna lokacija za otvorenje nove poslovnice. 

„Svakom kupcu pristupamo individualno, dajemo besplatne savjete vezane uz prehranu i osmišljavamo recepte koje kuhamo mi i naši bližnji. Sve ono što mi probamo, dijelimo s fanovima na Facebooku, s čitateljima na portalu i s kupcima u našim poslovnicama i vjerujemo da je baš zbog toga naša zdrava priča nešto drugačija od ostalih", dodala su dvojica mladih poduzetnika Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, dvojac koji se krije iza popularnog branda bio trgovine. Najponosniji szu na to što zajedno s kupcima grade brand i Tvornicu zdrave hrane kao interaktivnu platformu koja se pozicionirala ne samo kao trgovina nego kao mjesto za edukaciju, informiranje, savjetovanje ili jednostavnu razmjenu zdravih recepata. 

Nazad
 
 
 
 
back to top