IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Slovenija: U Ilirskoj Bistrici su danas otvorili Eurospin br.48

15.03.2018
Ovo je 48. Eurospin Discount Store u Sloveniji, koji se nalazi na Vilharjevoj 33 b. Ovaj objekt trebao bi biti u skladu s planom već prošlog studenog, ali je trebalo fiksirati glavnu cestu koja vodi do Stare doline, između bivše vojarne i Petrolove benzinske postaje.
 

Izvođač radova je bilo trgovačko poduzeće Eurospin Eko iz Renča. Eurospinov kompleks prostire se na 1600 četvornih metara s 120 parkirnih mjesta.
 
23.6. godine 2016. otvorili su posljednju trgovinu na Ptuju, a planiraju ih otvoriti još nekoliko,  uskoro i br.50.
 
Možda već ove godine u Sežani gdje već grade objekat. Osim u Italiji, još su prisutni samo u Sloveniji, zajedno s gotovo 1.000 trgovina.

  "Danas, praktički u svakom većem mestu susrećemo se s istom konkurencijom, a cilj nam je dobiti kupce po vrlo konkurentnim cijenama", rekli su časopisu InStore.
 

 
 
 

Nazad
 
 
 
 
back to top