IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || AdScanner tehnologija  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |   Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila najbolji rezultat u povijesti   |  Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima  |  Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |   ||
   

Slovenija: Uspostavljanje brenda slovenskog piva

16.03.2018
 
Udruženje slovenskih pivovara je 5. ožujka na godišnjem sastanku učlanilo 15 novih članova ali i predstavnike proizvođača hmelja i pivskih čaša, koje ima od sad 34 članova. U udruženju su upozorili na problematiku visokih trošarina koje su se za male pivovare smanjile za pola ali su ostale visoke za veće pivovare. Oni se žale, da ih tu jako smeta u odnosu na konkurenciju u EU. 
 

Usporedba trošarina između piva te alkoholnih pića i piva u  Sloveniji u usporedbi s EU je nesrazmjerna, jer je u Sloveniji 1:1,5, a u EU 1:3.

Status malog proizvođača piva mogu dobiti pivovare koje godišnje proizvedu najviše 20.000 hektolitara piva.

Udruženje slovenskih pivovara koji predstavlja više od 99 posto svih proizvođača slovenskoga piva u ovoj godini namjerava uspostaviti  brend "slovensko pivo", a istovremeno će javnost obavještavati o odgovornom pijenju piva.

Slovenski pivari godišnje proizvedu nešto manje od dva milijuna hektolitara piva, od toga oko 1,5 milijuna hektolitara popije se kući.  Oko 40 posto piva se proda u ugostiteljskim objektima, hotelima i restoranima, a ostatak u trgovini.
 


Nazad
 
 
 
 
back to top